Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@01:46:29 GMT

وحدت و همدلی، مانع توقف روند توسعه کشور شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۵۴۲۸

وحدت و همدلی، مانع توقف روند توسعه کشور شده است

حسینعلی امیری، شنبه در هشتمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح چندین طرح در شهرستان داراب با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف کشور افزود: این خدمات در شرایطی صورت می‌گیرد که کشور با سخت‌ترین تحریم‌ها مواجه است و این حجم از تحریم در طول ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته است.
وی ادامه داد: در دنیا کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران نبوده که هیات حاکمه و رییس جمهور آمریکا اینگونه آن را در تنگنا قرار دهند و سخت‌ترین تحریم ها را اعمال کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: زمانی که تحریم‌ها را شروع کردند به تغییر رژیم و تغییر جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کردند اما شکست خوردند، بعد فکر می‌کردند می‌توانند اقتصاد ما را فلج کنند و بازهم شکست خوردند، سپس فکر می‌کردند می‌توانند توسعه کشور را متوقف کنند که بازهم شکست خوردند.
امیری بیان داشت: افتتاح بیش از ۸۳۱ پروژه با ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه مبارک فجر در استان فارس و افتتاح پروژه‌های مشابه در سایر استان‌ها و افتتاح طرح‌های کلان ملی از سوی رییس جمهوری، نشان می‌دهد در تنگنایی که برای ما ایجاد کردند، کارهای بزرگی در حال انجام است و هیچ گاه توسعه کشور متوقف نشده است و این اقدامات شبیه به معجزه است.
وی اضافه کرد: این اقدامات در سایه مقاومت، همراهی، همکاری مردم و حضور در صحنه آنان با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و با تلاش فرزندان مردم در بخش‌های مختلف دولت صورت گرفته است.
معاون رییس جمهوری گفت: تجربه نشان داده است هر جا همه در کنار یکدیگر قرار داشته‌ایم، منسجم و متحد بودیم و دوستی‌ها و رفاقت‌ها در اوج بوده است از عهده بزرگترین مشکلات برآمدیم و از گردنه‌های سخت به راحتی عبور کردیم و هرگاه اختلاف و چنددستگی بوده مشکل پیدا شده است.
امیری، ابرازامیدواری کرد مردم ایران یک بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انسجام و اتحاد خود را به دنیا نشان دهند و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ۹۸ نیز همه اقوام، اقشار و سلیقه‌های سیاسی و احزاب نامزد داشته باشند و مشارکت حداکثری شکل بگیرد و مردم همه پای صندوق رای بیایند.
وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو برای دشمنان معنادار خواهد بود و آنها را ناامید خواهد کرد.
معاون رییس جمهوری همچنین با اشاره به افتتاح پایگاه هوایی اورژانس داراب گفت: برای نظام اسلامی و دولت، جان انسان‌ها بسیار مهم است، همه کارها برای انسان‌هاست چرا که انسان‌ها اشرف مخلوقات هستند.
امیری افزود: به همین سبب یکی از برنامه‌های راهبردی دولت، بحث نظام سلامت بوده و هست و تشکیل پایگاه هوایی اوژانس در این منطقه در راستای اهمیتی است که جان انسان‌ها دارد.

خدمات دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط انجام شده است

استاندار فارس نیز در این مراسم گفت: داراب یک حرکت جهشی و توسعه بسیار مطلوب و یک حرکت رو به جلو به ویژه در دولت تدبیر و امید طی کرده است، همه این خدمات در شرایطی صورت گرفته که ما با سخت‌ترین شرایط در طول ۴۰ سال عمر انقلاب مواجه هستیم.
عنایت‌الله رحیمی بیان کرد: امروز با وجود همه تنگناهای موجود، خدمات صورت گرفته بیش از هر کدام از دولت‌های گذشته است.
وی همچنین مردم  را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و بیان داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نیز در پیش داریم که این انتخابات یک انتخابات سرنوشت‌ساز است لذا از مردم درخواست داریم مسوولانه در این امر مهم شرکت کنند.
استاندار فارس نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به رعایت اخلاق و قانون و مردم را به اندیشیدن در انتخاب نامزدها دعوت کرد و گفت: بدون تردید مردم کسانی را که دارای تجربه و تحصیلات عالیه هستند و مردم را می‌شناسند و صادق و متعهد هستند، انتخاب خواهند کرد.
پروژه‌های ورزشی، پایگاه هوایی اورژانس و کارخانه پنبه پاک‌کنی داراب از جمله طرح‌هایی بود که در سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به داراب به بهره‌برداری رسید.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها داراب حسین علی امیری دهه فجر فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داراب حسین علی امیری دهه فجر فارس داراب حسین علی امیری دهه فجر فارس انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایگاه هوایی فکر می کردند رییس جمهوری شکست خوردند توسعه کشور سخت ترین انسان ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم

یکی از مقامات ارشد حماس که نام او فاش نشده در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «اشغالگران با اصرار بر ادامه جنگ مانع از توافق می‌شوند. رژیم صهیونیستی به دنبال معامله‌ای برای بازپس گیری اسرای خود است بدون اینکه این موضوع را با پایان دادن به تجاوز مرتبط کند». 

به گزارش الجزیره، مقام حماس تاکید کرد که این گروه «تحت هیچ شرایطی با توافقی که به صراحت شامل توقف جنگ در غزه نباشد» موافقت نخواهد کرد.

وی گفت: «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع اصلی برای دستیابی به توافق است. اطلاعات ما تایید می‌کند که نتانیاهو به دلایل شخصی مانع از توافق شده است». 

در حال حاضر گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات با میانجیگران مصری و قطری وارد مرحله حساسی شده و برخی منابع مصری از «پیشرفت» در آن خبر داده‌اند. در همین حال، اسامه حمدان، یکی از رهبران حماس تاکید کرده که برای حصول توافق، نباید هیچ حمله‌ای به غزه صورت بگیرد که قطعا شهر رفح نیز جزء آن خواهد بود. 

بنیامین نتانیاهو قبلا مدعی شده بود که در صورت حصول یا عدم حصول توافق، طرح حمله به رفح را عملی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند