Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی بخشنامه «شیوه‌نامه ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی» را به معاونان، روسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، روسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

بازنگری این شیوه نامه، با عنایت به راهبرد سوم نظام پژوهش و فناوری «سند دانشگاه اسلامی» مبنی بر تقویت و ارتقای جایگاه پژوهش، تولید علم و فناوری و نهضت نرم‌افزاری و بسط روحیه پژوهشگری در دانشگاه برای تحقق تمدن نوین اسلامی و سیاست‌های کلان دانشگاه در حوزه امور پژوهشی و با هدف تقویت و توانمندسازی فرآیندهای پژوهشی، فراهم آوردن شرایط مناسب برای پژوهشگران در حوزه‌های مختلف و ایجاد انگیزه بیشتر در پژوهشگران، اعضای هیأت علمی و نویسندگان مقالات علمی برای انتشار بروندادهای پژوهشی در مجلات معتبر علمی در دستور کار پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، «شیوه‌نامه ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی» با اهداف ارتقای جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در نظام‌های رتبه‌بندی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، ایجاد انگیزه در تولیدات ارزشمند علمی و مسأله محور دانشگاه آزاد اسلامی همراه با حمایت از توسعه مجلات دانشگاه، تشویق محققان دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری های بین المللی و انتشار مقالات در مجلات معتبر، حمایت از دستاوردهای حاصل از اجرای راهبردها و برنامه‌های تحولی دانشگاه مانند برنامه های علمی و نظام پایش آزاد و استفاده بهینه از منابع مالی پژوهشی دانشگاه ابلاغ شده است.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: با توجه به اینکه حمایت از انتشار مقالات ارزشمند در مجلات معتبر علمی و موثر، در تولید علم و دارای امتیاز برای دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت‌های راهبردی دانشگاه است، مسئولان دانشگاه باید در حوزه های مختلف نسبت به اجرای صحیح، دقیق و به هنگام این شیوه‌نامه اهتمام ویژه داشته باشند.

«شیوه‌نامه ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی» به تفصیل و با جزئیات، در اختیار واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و شامل مواردی از جمله تعاریف، فرآیند و ضوابط بررسی مقاله ها و ارسال گزارش ها، میزان جایزه نقدی، جایزه مقاله‌های برتر و نکات تکمیلی است.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو  محمد مهدی طهرانچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی مجلات معتبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

دکترحاج عبدالامیر قرشی رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث در عتبه مقدس حسینی در دیدار و گفت وگو با رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شرحی از فعالیت‌های مجموعه دراسات در زمینه‌های مختلفی همچون حوزه‌های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.

دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار گفت: تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای نخستین بار برای ارتقاء فعالیت‌های دو محموعه انجام شده است که پس از گفت وگو و تبادل نظر‌های متوالی درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و علمی دو مجموعه،  امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه با ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی در سال‌های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده و  این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسیده است.

 دکتر قائمی نیک گفت: امضا تفاهم نامه با مرکز للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسةنیز از شمار توسعه فعالیت‌های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش‌های علمی و پژوهشی است .

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد