Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه انتظامی کردستان از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده سقز به بانه میان ۲ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عیسی گوهری اظهار داشت: راننده خودروی سواری پژو که از بانه به سمت سقز در حرکت بود پس از ترمز گرفتن به دلیل لغزندگی جاده کنترل خود را از دست داد و با پاترول در سمت مقابل برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط جوی و بارش باران و برف در جاده‌های استان کردستان افزود: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان این خودروها کشته شده و سه نفر نیز مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه این حادثه ساعتی پیش در محور سقز بانه حوالی روستای میرده روی داد، اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه سواری پژو را بخاطر ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و برخورد با وسیله سمت مقابل مقصر اعلام کردند.

فرمانده پلیس راه کردستان با اشاره به مسدود شدن محور سروآباد به اورامان در محدوده گردنه ژالانه از ساعت ۱۵ امروز به دلیل کولاک تا اطلاع ثانونی، یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان کردستان دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که در برخی از مسیرها همچون گردنه‌ها تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود. همچنین جاده‌های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده‌های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف رانندگی کشته شدن جاده سقز بانه استان کردستان بارش باران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

کد خبر 6088707

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است