Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، رسول کشت پور، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بنا بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه سرانه‌های خدماتی محلات و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات و کاهش سفرهای شهری، افزایش بازارهای میوه و تره بار در برنامه‌های منطقه پیش بینی شده است.

وی در خصوص مکان یابی بازارهای میوه و تره بار در منطقه افزود: براساس مطالعات و نیازسنجی صورت گرفته، با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عملیات احداث ۲ بازار میوه و تره بار در محله فرحزاد وبلوار ایوانک غرب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه افزایش تعداد بازارها براساس رویکرد مدیریت شهری در تأمین آسایش و تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات در دستور کار قرار گرفته است گفت: در حال حاضر ۲۱ بازار تره بار در منطقه به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند و با بهره برداری از این دو پروژه، دسترسی ساکنین محله فرحزاد و فاز ۶ شهرک قدس به بازار میوه و تره بار فراهم می‌شود.

به گفته شهردار منطقه ۲ با برنامه ریزی صورت گرفته، عملیات احداث این دو بازار در ماه‌های نخست سال آتی تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

کد خبر 4847789

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول کشت پور میدان میوه و تره بار محله فرحزاد منطقه 2 شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهر تهران آتش نشانی قوه قضائیه آلودگی هوا محسن هاشمی دستگیری سارق نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی محسن حاجی میرزایی بازار میوه و تره بار میوه و تره بار شهردار منطقه منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی