Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شکاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل گل‌گهر اظهار داشت: در مورد بازی واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. هرکسی بازی را دیده باشد تایید می‌کند که اشتباهات داوری چقدر به ما لطمه زد و در این بازی یکی از عوامل اصلی از دست رفتن 2 امتیاز برای ما بود. دقیقاً مثل بازی با پرسپولیس که از داوری ضربه خوردیم و امتیاز از دست دادیم مقابل گل گهر هم همین اتفاق افتاد و داور هم سوت اشتباه زد و هم به خاطر یک اعتراض بدون مشکل کاپیتان ما را اخراج کرد و باعث شد تیم ما از هم بپاشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خودمان هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که بدشانس بودیم. گل‌گهر آمده بود جلوی ما یک مساوی بگیرد که به هدفش هم رسید.

وی افزود: خوبی نتایج این هفته این بود که سپاهان، پرسپولیس و استقلال هم مساوی کردند و فاصله ما با رقبا بیشتر نشد. شما نگاه کنید در دربی پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال بازی کرد ولی در نهایت نتیجه مساوی تمام شد و به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند. ما فصل قبل 5 هفته مانده به پایان لیگ دوم بودیم و اخر فصل پنجم شدیم. هنوز 11 هفته مانده و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و همه تلاش ما بر این است که به صدر جدول برسیم و هواداران را با قهرمانی خوشحال کنیم.

هافبک تراکتور در مورد اینکه به عنوان یار تعویضی وارد ترکیب می‌شود و معمولاً بین 11 بازیکن اصلی جا ندارد هم توضیح داد: در نیم فصل اول دنیزلی به من بازی نداد و دلیلش هم این بود که منتظر صدور حکمم بودند و احتیاط می‌کردند ولی به اشتباه گفته می‌شد که به دلایل فنی بازی نمی‌کنم. به هر جهت در حال حاضر شرایطم رو به بهتر شدن است و کم کم تلاش می‌کنم خودم را به ترکیب اصلی برسانم. البته این را هم بگویم که شرایطم واقعاً سخت است و باید با بازیکنان بزرگی از جمله کاپیتان‌های تیم ملی رقابت کنم.

شکاری در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی هم گفت: راستش را بخواهید از شنیدن این خبر شوکه شدم و انتظارش را نداشتم که ایشان به عنوان سرمربی انتخاب شود. شناختی روی اسکوچیچ ندارم و با او همکاری نداشتم. امیدوارم نتایج خوبی برای تیم ملی بگیرد. بعد از حذف ناباورانه تیم امید، صعود بزرگسالان به جام جهانی واقعاً‌ نیاز فوتبالدوستان است و تحمل یک شکست دیگر را ندارند و امیدوارم صعود کنیم.

وی در مورد عدم صعود تیم امید به المپیک هم خاطرنشان کرد: واقعاً تیم خوبی بودیم و ستاره‌های زیادی در این تیم بودند و فرصت مناسبی برای صعود بود ولی اشتباهات فردی مانع نتیجه گیری ما شد. من به شخصه جا دارد از استیلی تشکر کنم چرا که بیش از سرمربی بودن یک رفیق با معرفت برای همه ما بود و امیدوارم فوتبال ایران قدرش را بداند. خود من با وجود مصدومیت حاضر شدم برای تیم بازی کنم و همانطور که گفتم بدشانس بودیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران تراکتور تیم امید رضا شکاری تیم ملی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!