Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان بابک رضانژاد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اینک به علت کولاک شدید، تردد در گردنه‌های «گوی‌آغاج» و «مائین‌بلاغ» در محور تکاب - شاهین‌دژ امکان‌پذیر نیست و رانندگان باید به‌طور حتم از تردد شبانه در این محور خودداری کنند.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی و راهداران از صبح امروز، شنبه تاکنون در چند نوبت سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک محور تکاب - شاهین‌دژ را نجات داده‌اند و همچنان مشغول بازگشایی محور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروان رضانژاد اظهار داشت: ماموران پلیس راه و راهداران از تردد خودروها در محور تکاب - شاهین‌دژ جلوگیری می‌کنند اما لازم است رانندگان و شهروندان در ۲ روز آینده پیش از تردد در این محور از وضعیت جاده از طریق پلیس راه اطلاع حاصل‌کنند.

فرمانده پلیس راه تکاب - شاهین‌دژ ادامه داد: با توجه به بارش برف، تردد در سایر محورهای مواصلاتی تکاب نیز به کندی صورت می‌گیرد و جاده‌های روستایی این شهرستان نیز درگیر کولاک شدید است.

سروان رضانژاد اضافه کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، لازم است رانندگان خودروها و وسایل نقلیه برای تردد در جاده‌های تکاب تا روز سه‌شنبه از زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند و سوخت کافی به‌همراه داشته باشند.

وی گفت: برف‌روبی جاده و خدمات‌رسانی به مسافران در گردنه مایین‌بلاغ محور تکاب - شاهین‌دژ توسط راهداران و ماموران پلیس راه به‌صورت شبانه ادامه دارد.

تکاب در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای زمستان‌های طولانی و جاده‌های سخت‌گذر و برف‌گیر است.

برچسب‌ها تکاب زنجیر چرخ بارش برف پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب زنجیر چرخ بارش برف تکاب زنجیر چرخ بارش برف محور تکاب پلیس راه شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان بر اثر بارش شدید باران خبر داد و مطرح کرد: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محدوده پیچ واریان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در لحظه ریزش سنگ در این مسیر خودرویی تردد نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: همزمان با وقوع این حادثه عوامل راهداری گچسر به محل اعزام و این مسیر پاکسازی شد و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

کد خبر 6099300

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان