Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تاکید بر فراهم ساختن زمینه ازدواج جوانان توسط متولیان این امر مقدس گفت:موضوع «ازدواج آسان» موضوعی بسیار مهم است که می‌تواند عامل مهمی در کاهش فساد در جامعه باشد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

سید مهدی قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه٬ اظهار داشت: باید مشکلات و موانع ازدواج جوانان شناسایی‌شده و مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند تا جامعه پویا و سالمی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قریشی  با ذکر اینکه عمده حمایت از ازدواج جوانان فقط به ارائه وام ازدواج متمرکز شده است، افزود: باید همه با هم برای رفع موانع ازدواج جوانان تلاش و حمایت‌های خود را گسترده کنیم.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: باید دبیران پژوهش با ارائه طرح‌های پژوهشی توانمند، پیشنهادهای کارآمدتری به مدیران ارائه دهند چراکه وام ازدواج راه‌گشای تمام مشکلات نیست.

وی بیکاری و مشکلات اقتصادی را منشأ بسیاری از معضلات اجتماعی دانست و عنوان کرد: دولت باید برای اشتغال جوانان متناسب با شرایط هر منطقه و تخصص جوانان اشتغال‌زایی کند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد : اعتیاد یکی از معضلات و چالش‌های امروز نسل جوان است و خانواده‌ها باید بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این بلای خانمان سوز گرفتار نشوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی یکی از علل پیدایش آسیب‌های اجتماعی را شبکه‌های مجازی و اجتماعی برشمرد و گفت: ما باید فرزندان و جوانان خود را در مقابل برنامه‌های انحرافی این شبکه‌های مجازی بیمه کنیم.

جزئیات پرداخت وام ازدواج 100میلیونی زوجین/ وام ازدواج به چه زوج‌هایی تعلق می‌گیردآسیب‌های روانی روابط پیش از ازدواجسند ازدواج هم "تک برگی" می‌شود


وی با اشاره به اینکه دین اسلام ازدواج را یک امر جدی اخلاقی، اجتماعی و شرعی دانسته است، تصریح کرد: خانواده‌ها نباید در این زمینه سخت‌گیری کنند و وعده خداوند است که حتی در فقر هم تشکیل خانواده داده و به خداوند توکل داشته باشند.

قریشی گفت: ازدواج یک امر مقدس الهی است که با ترویج ازدواج آسان که ضرورت امروزه است همراه با سبک کردن مجالس وهمت خود زوجین  میتوان این امر مقدس را تسهیل بخشید.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به زوجین تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری سختی‌ها سرراه جوانان است و تاکید دارند باید این سختی‌ها و موانع از پیش روی جوانان برداشته شود.

انتهای پیام/7548/ز

 

R7548/P1549/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موانع ازدواج جوانان نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی وام ازدواج امر مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند