Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:43:19 GMT

۲.۵ تن چوب قاچاق در قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۱۰۴۸

۲.۵ تن چوب قاچاق در قزوین کشف شد

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار داشت: مأموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۲ و نیم تن چوب درخت گردوی قاچاق کشف کردند. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار داشت: مأموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند که پس از توقف خودرو و بازرسی از آن، 2 و نیم تن چوب درخت گردوی قاچاق کشف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده 125 میلیون ریال برآوردشد، گفت: راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

لرستان|معضل قاچاق چوب و دام زنده در بروجرد؛ 30 پرونده تخلف تشکیل شدتوقیف 20 تن چوب قاچاق در شیراز؛ باند قاچاق چوب درختان جنگلی متلاشی شد+فیلمقاچاق چوب در صدر پرونده‌های قاچاق استان گلستان

رئیس پلیس شهرستان قزوین با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی است و تبعات زیست محیطی زیادی دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط آتش سوزی جنگل ها و مراتع قاچاق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها و مراتع قاچاق آتش سوزی جنگل ها و مراتع قاچاق شهرستان قزوین قاچاق چوب تن چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی