Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: نود و یکمین جایگاه عرضه سوخت این استان همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان زرندیه بهره‌برداری شد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید جمشیدی، افزود: نودویکمین جایگاه سوخت استان مرکزی دارای هشت نازل بنزین و ۲ نازل نفت‌گاز است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ظرفیت مخازن این جایگاه عرضه سوخت در ذخیره‌سازی بنزین و نفت‌گاز ۹۶ هزار لیتر است و بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶ نفر را فراهم کرده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: ۴۸۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ امسال از انبار نفت شهید «رحیم آنجفی» در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

جمشیدی بیان کرد:  طرح رمزگشایی کارت سوخت افرادی که کد خود را فراموش کرده بودند با آغاز طرح سهمیه‌بندی بنزین در استان مرکزی کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: چهار مرکز در اراک، ساوه، خمین و دلیجان برای فرآیند رمزگشایی کارت سوخت فعالیت دارند و شهروندان می‌توانند بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود به این مکان‌ها مراجعه و عملیات رمزگشایی کارت‌ سوخت خود را انجام دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جایگاه سوخت زرندیه جایگاه عرضه سوخت رمزگشایی کارت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید

به گزارش خبرنگار مهر، اخیراً خبری مبنی بر کلاهبرداری جدید بنزینی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت مطرح شد به طوری که این کلاهبرداران از طریق جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت اقدام به خالی کردن سوخت موجود در کارت‌ها می‌کنند.

موضوع از این قرار است برخی از افراد هنگام سوخت‌گیری از خودرو خود پیاده نمی‌شوند و متصدی جایگاه‌ها کارت سوخت را از آن‌ها گرفته و پس از سوخت‌گیری به راننده تحویل می‌دهد که تا این قسمت از ماجرا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما برای سوخت‌گیری بعدی که مراجعه می‌کند با کارت سوخته مواجه می‌شود در این شرایط تا زمانی که کارت سوخت المثنی برای این افراد صادر نشود امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد برای همین است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بارها تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مراتب را گزارش دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان باید از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود جدا خودداری کرده تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

کد خبر 6090741 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد