Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌رغم اینکه چندین سال از وضعیت مبهم دارالقران‌های وابسته به جهادکشاورزی استان می‌گذرد، شاهد دوگانگی و تضادی در گفته‌های مسئولان این نهاد در این رابطه هستیم.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، الیاس تاج‌الدینی، رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، امروز، 20 بهمن‌ماه در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار ایکنا مبنی برعلت تعطیلی و رکود دارالقران‌های جهادکشاورزی، اظهار کرد: این موضوع واقعیت ندارد و هیچ کدام از دارالقرآن‌های تحت نظارت جهادکشاورزی تعطیل نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی مقطعی این دارالقرآن‌ها به دلیل انجام برخی تعمیرات و تجهیز این دارالقران‌ها بوده اسست.

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عدم استقبال از دارالقرآن‌های جهادکشاورزی در ایام تحصیلی بیشتر رخ می‌دهد کما اینکه در فصل تابستان و با تعطیلی مدارس، تعداد قرآن آموزان افزایش می‌یابد.

به دنبال این موضوع و تماس تلفنی که با حجت‌الاسلام مرتضوی، نماینده ولی‌فقیه در جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد داشتیم، وی بیان کرد: دارالقرآن‌های جهاد پس از تعطیلی، دیگر راه‌اندازی نشدند وعلی‌رغم رایزنی‌های متعددی که با ریاست سازمان داشتیم، موفق به کسب رضایت در این رابطه نشدیم.

مرتضوی یادآور شد: ریاست سازمان جهاد با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه متبوع ما درگیر مشکلات مالی فراوانی است، اعتبارلازم برای برخی هزینه‌ها را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: البته ما تلاش خود را برای راه‌اندازی ادامه خواهیم داد و منتظر خواهیم بود تا پس از انتخابات فعالیت خود را برای راه اندازی دارالقران‌ها به کار ببندیم. البته به نظر می‌رسد که این تناقض در گفته‌های مسئولان جهادکشاورزی بیش از هر چیز مبین عدم بی انگیزگی آنها برای مسائل و کارهای فرهنگی است.

در این بین ما مانده‌ایم که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؛ تعطیلی دارالقران‌ها و صحبت‌های صریح نماینده ولی فقیه از یک سو و دفاع محکم رئیس جهادکشاورزی استان از عملکرد خود باعث ایجاد تناقض و دوگانگی شده است و البته جا داشت که مسئولان جهادکشاورزی استان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به راه‌اندازی و تجهیز هر چه بهتر دارالقرآن‌های سازمان متبوع خود اتمام بیشتری به خرج دهند؛ چراکه سازمان جهاد کشاورزی به دلیل گستردگی مراجعین و افزاد تحت پوشش خود ازجمله دامداران، کشاورزان و باغداران باید نسبت به مسائل فرهنگی و عقیدتی با احساس مسئولیت بیشتری ورود پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی قرآن رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفته های مسئولان جهادکشاورزی استان نماینده ولی فقیه دارالقرآن ها دارالقران ها راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد