Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، صبح یکشنبه پروژه آبرسانی به شهر مامونیه از توابع شهرستان زرندیه با حضور استاندار مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

براساس این گزارش، پروژه آبرسانی به شهر مامونیه با حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب و اجرای خط انتقال به طول ۱۲۰۰ متر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهمین روز از دهه مبارک فجر، همچنین پروژه آبرسانی به روستای فرج آباد شهرستان زرندیه برای جمعیت ۱۸۰ نفری این روستا با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و اجرای ۶۰۰ متر خط انتقال آب و همچنین پروژه آبرسانی به روستای اصفهانک شهرستان زرندیه با جمعیت ۱۴۴ نفر و اجرای ۳ هزار متر خط انتقال آب و صرف اعتبار ۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۱۹۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که بهره برداری از این طرح‌ها ایجاد ۱۰ هزار شغل را به همراه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان مرکزی انقلاب اسلامی ایران شهری و روستایی پروژه آبرسانی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پروژه آبرسانی شهرستان زرندیه خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار