Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@23:48:30 GMT

انتقام عجیب باشگاه ناپولی از آنچلوتی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۰۹۳

انتقام عجیب باشگاه ناپولی از آنچلوتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی، چندی قبل از هدایت باشگاه ناپولی اخراج شد و گنارو گتوسو هدایت این باشگاه را به عهده گرفت.

آنچلوتی پس از مدتی به باشگاه اورتون پیوسته و در این تیم نتایج خوبی نیز کسب کرده است و در نقل و انتقالات زمستانی نیز تیمش را تقویت کرد. این تیم در پنجره نقل و انتقالات به دنبال پیوتر زیلینسکی بود، اما باشگاه ناپولی این بازیکن را به اورتون واگذار نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رافائله اوریما، خبرنگار معروف ایتالیایی مدعی است که اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی به دلیل اختلاف با کارلو آنچلوتی، فروش بازیکن به تیم‌هایی که این مربی ایتالیایی در آن شاغل باشد را ممنوع کرده است.

اوریما منتفی شدن انتقال زیلینسکی به اورتون را  کار دلورنتیس می‌داند و مدعی است که رئیس باشگاه ناپولی به درخواست باشگاه اورتون پاسخ منفی داده است.

کد خبر 483401 برچسب‌ها فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی باشگاه ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف زنده حیوان ماقبل تاریخ (فیلم) گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد ! (فیلم) طوطی کیا ، یکی از شگفت انگیز ترین پرنده بی رحم دنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE
  • انتقام از شوروی