Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر مرتضایی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشان افزود: با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است، همچنین مسایل داخلی و مشکلاتی که دشمنان برای کشور فراهم کردند، راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین رویداد پس از تشییع پیکر شهید سلیمانی است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود همگان برای مجد و عظمت اسلام در این راهپیمایی حضوری پرشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه کاشان همچنین با قدردانی از تلاش یک‌سال کذشته دستگاه‌ها برای تکمیل طرح‌ها بر اساس قولی که به مردم داده شده بود، اضافه کرد: ۲۲۸ طرح در حوزه‌های گوناگون با سرمایه‌گذاری نزدیک به سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریالی دولت و بخش خصوصی همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال رونمایی شد که امید می‌رود کام مردم را شیرین کند.

وی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و قدردانی از همکاری صورت گرفته برای تامین نیرو و امکانات مورد نیاز، بر لزوم فعال کردن میز خدمت و سرعت‌بخشی در پاسخگویی به مراجعان را یادآور شد.

مرتضایی همچنین بر لزوم تشریح دستاوردها و خدمات نظام و ارتباط موثر و بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اصحاب رسانه کاشان تاکید کرد.

وی تشریح کرد: بیست و سوم بهمن‌ماه اسامی قطعی نامزدهای تایید صلاحیت شده، اعلام و تا روز چهارشنبه، یک هفته بعد مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: مدیران نباید به هیچ وجه اجازه دهند از امکانات دستگاه‌ها در این مدت برای تبلیغات استفاده شود و مراقب شائبه طرفداری از یک نامزد خاص و مسایل مرتبط باشند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان نیز ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو همانند گذشته مشتی بر دهان آمریکا و صهیونیسم و موجب سربلندی اسلام و انقلاب خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی با تسلیت ایام وفات ام‌البنین، ادب و شناخت بر امام را از ویژگی‌های آن بانو و خانواده او برشمرد و افزود: حاج قاسم همین ویژگی‌ها را داشت که با همه بزرگی و محبوبیت، همیشه خود را سرباز ولایت مطرح می‌کرد.

وی تشریح کرد: تنها راه ماندگاری ما هم همین است و باید برابر ولایت خود را خاضع نشان دهیم که البته باید ناشی از شناخت ولایت باشد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان اضافه کرد: با وجود این شرایط انتخابات همیشه با همکاری و همدلی بوده است اما انتخابات امسال بسیار آرام بود و هیات‌های نظات و اجرایی رابطه نزدیک و بدون تنش داشتند.

وی با قدردانی از اعضای هیات اجرایی تاکید کرد: مسوولیت همه ما ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری به عنوان وظیفه ملی، شرعی و قانونی به شمار می‌رود.

بصیرتی افزود: بیان مواضع نسبت به اصل انتخابات و دلسردی مردم در مصاحبه‌ها و اظهار نظرها جرم نابخشودنی در پیشگاه الهی است.

وی تصریح کرد: در بحث انتخابات موضوع شور انتخاباتی داریم اما این موضوع نباید موجب دیده نشدن قانون بشود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان بیان کرد: فصل الخطاب قانون است و باید مر قانون اجرا شود و در کنار آن تلاش کنیم تا انتخاباتی رقابتی به اجرا درآید.

وی با اشاره به نقش نظارتی شورای نگهبان قانونی اساسی اضافه کرد: قانون انتخابات مشخص است و همه نهادها موظف هستند که بر این اساس همه امکانات و نیروی انسانی خود را در اختیار فرمانداری به عنوان مجری قرار دهند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل با جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی کاشان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی کاشان دهه فجر اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی کاشان دهه فجر مجلس شورای اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم