Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:39:19 GMT

سایه ویروس کرونا بر جشن سنتی فانوس چین

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۷۷۸۳

سایه ویروس کرونا بر جشن سنتی فانوس چین

با توجه به برقراری قرنطینه در چند شهر چین، جشن سنتی فانوس هم تحت الشعاع شیوع ویروس خطرناک کرونا قرار گرفت. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو بین المللی چین، دیروز شنبه 9 فوریه برابر با جشن فانوس در چین بود.

معمولاً رادیو و تلویزیون مرکزی چین هر سال شب قبل از جشن فانوس شب‎نشینی با شکوهی را برای بینندگان در سراسر چین و دیگر کشورهای جهان پخش می‎کند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونای جدید، رادیو و تلویزیون مرکزی چین ویژه برنامه‎ای را پخش کرد که مورد توجه و تحسین بسیاری از تماشاگران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویژه برنامه گروهی از برجسته‎ترین هنرمندان چین داستان‎هایی تأثیرگذار از مبارزه مردم چین با این ویروس را برای مخاطبان تعریف کردند و با ادای احترام به پزشکان و پرستاران و همه کسانی که برای مبارزه با این ویروس جدید تلاش می‎کنند برای آنان آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.

با وجود آنکه هیچ تماشاگری در محل اجرای این برنامه حضور نداشت، تمام 1 میلیارد و 400 میلیون نفر جمعیت چین به شدت تحت تأثیر این برنامه قرار گرفتند. بسیاری از مخاطبان پس از تماشای این برنامه گفتند که شنیدن این داستان‎ها علاوه بر آنکه باعث افزایش حس همبستگی میان مردم چین شده روحیه ملی برای غلبه بر مشکلات را به آنان نشان داده است. شمار زیادی از مخاطبان نیز در فضای مجازی این پیام‎ها را ارسال کردند:

«اگر هر یک از ما مردم چین قوی باشیم، آینده‎ای بهتر در انتظارمان خواهد بود.»

« ما به خاطر این ویروس در این جشن سنتی از هم جدا هستیم ولی عشق میان ما همواره پایدار خواهد بود.»

«این ویژه برنامه من را خیلی هیجان انگیز کرد و همراه مجری‎ها و هنرمندان حاضر در برنامه می‎گفتم: چین قوی باش! امیدواریم با روحیه‎ای که از این برنامه گرفتیم بتوانیم در مبارزه با ویروس پیروز شویم و مطمئن هستیم که سرمای زمستان نمی‎تواند جلوی فرا رسیدن بهار را بگیرد. ما حمتاً پیروزی می‎شویم!»

گوترش: تلاش چین برای مهار ویروس کرونا "قابل توجه" استارز مجازی هم از شیوع ویروس کرونا متأثر شد813 نفر جدیدترین آمار قربانیان ویروس کرونا

انتهای پیام/

R36447/P/S8,87/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین ویروس کرونا اخبار چین ویروس کرونا ویژه برنامه ویروس کرونا شیوع ویروس بین الملل مردم چین جشن سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت