Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در نهمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور فرخزاد معاون عمرانی استاندار، احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی پروژه‌های زیر بنایی شامل زیرسازی، آسفالت، شبکه برق، آب و فاضلاب و گاز رسانی فاز توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین آغاز شد.

این پروژه با مساحت ۳۵ هکتار و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و با ۲۵ واحد صنعتی احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خط انتقال و برکه‌های بی هوازی تصفیه خانه فاضلاب شهری آبیک با اعتباری ۲۰ میلیارد ریال، افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح ایستگاه سنجش آلایندگی هوا

در ادامه این مراسم همچنین ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در محل اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

ساختمان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویی و مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویی از دیگر برنامه‌هایی بود که در نهمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان آبیک افتتاح شد.

افتتاح ساختمان مرکز فنی و حرفه‌ای بخش خواهران

همچنین کارگاه‌های صنایع پوشاک، فناوری اطلاعات و صنایع دستی بخش خواهران مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان با مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

در ادامه با حضور وارثی مدیر کل اداره بهزیستی کلید یک واحد از سه واحد مسکونی دو معلولی اداره بهزیستی شهرستان تحویل داده شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آب و فاضلاب برق تعزیرات حفاظت از محیط زیست فنی و حرفه ای انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان آبیک میلیارد ریال افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر