Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار سرکشیکان خدام حرم مطهر رضوی که در تالار ولایت بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا (ع) انجام شد، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خادمی آستان قدس رضوی را توفیق و نعمتی بزرگ دانست و اظهار کرد: خدمت‌رسانی شایسته به زائران و میهمانان بارگاه منور حضرت رضا (ع) دغدغه اصلی آستان قدس است و این آستان مقدس در بهبود خدمت رسانی به زائران و رفع مشکلات، کمبودها و نواقص از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد و همه تلاش خود را در ارتقای کیفیت امر خدمت رسانی به زائران به کار خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مروی در ادامه با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام آستان قدس در حوزه اماکن متبرکه رضوی اظهار کرد: تعویض تابلوهای راهنمای زائر در حرم مطهر به منظور راهنمایی بهتر زائران و متناسب با فضای معماری حرم مطهر، ایجاد فضای مناسب برای استراحت چند ساعته زائران، رایزنی با مسئولان شهری و استانی به منظور توسعه پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر و جایگزینی مواد قابل بازیافت جهت کمک به حفظ محیط زیست، بخشی از پروژه‌های در دست اقدام در حوزه اماکن متبرکه رضوی است.

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در میان خدام بارگاه منور رضوی، دانشمندان، فرهیختگان و اشخاص توانمند و برجسته زیادی وجود دارند که باید از تخصص، نظرات و تجارب ارزشمند این افراد برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران استفاده شود، تصریح کرد: سرمایه خادمان، سرمایه‌ای بسیار عظیم برای آستان قدس رضوی است، در میان خادمان اشخاص دانشمند، فرهیخته و صاحب نظر بسیاری وجود دارند که باید از تخصص و نظرات این افراد برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران استفاده شود.

تولیت آستان قدس رضوی در فراز پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه حرم مطهر رضوی محل دسته‌بندی‌ها جناحی سیاسی و تبلیغات انتخاباتی نیست، اظهار کرد: صحن و سرای حرم مطهر رضوی نباید بستری برای فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی برخی کاندیداها شود، هر داوطلبی که صلاحیت آن توسط شورای نگهبان تأیید شده باشد برای ما محترم است، اما نباید حرم مطهر به محل فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی تبدیل شود.

کد خبر 4848735

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام احمد مروی حرم رضوی مشهد انتخابات 98 دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند بارش برف گرگان آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی خدمت رسانی بارگاه منور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم از فردا، اظهار کرد: چهار نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اسامی این چهار نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: از بامداد روز پنجشنبه مصادف با سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آمویی تصریح کرد: مهلت تبلیغات این نامزدها ۲۴ ساعت قبل از فرایند رأی گیری پایان خواهد گرفت.

آمویی با بیان اینکه انتخابات دور دوم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: روز رأی گیری دستگاه‌های اخذ رأی مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

گفتنی است، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

کد خبر 6094393

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)