Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت: تا دیروز برنامه‌ای برای ثبت نام نداشتم و با زنگ زدن 3 نفر از نامزدها در این انتخابات شرکت کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده در خصوص نامزد شدن نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت: از شما اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که در این شرایط در خیابان‌ها گزارش تهیه می‌کنید که امیدوارم این شرایط بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این انتخابات در عین رقابت رفاقت باشد، بنده تا دیروز برنامه‌ای برای ثبت نام نداشتم ولی امروز صبح 3 تن از کاندیدهای ریاست با من تماس گرفتند. این گونه شد که قریب من را به عنوان نایب رئیس اول، بهاروند به عنوان نایب رئیس دوم و ممبینی به عنوان نایب رئیس اول معرفی کردند. 

وی ادامه داد: در خصوص انتخابات هم اگر قسمت باشد قصد دارم به اندازه دانش و توانم مثمر ثمر واقع شوم. یک همدلی امیدواریم در فوتبال پدید آید.

وی در خصوص اینکه جو انتخابات چگونه است و همه روی یک گزینه خاص اجماع دارند گفت: این نظر شماست و من نمی‌توانم این را بگویم. تا 10 صبح امروز من برای کاندید شدن قصدی نداشتم ولی ساعت 11 آمدنم قطعی شد. اینکه انتخابات مهندسی شده است نظر ما نیست و نظر شماست و هر کس می تواند نظر خودش را داشته باشد. 

قنبرزاده گفت: 5-6 سال به عنوان هیئت رئیسه در سازمان لیگ بودم و از من تقاضا کردند که در این انتخابات شرکت کنم.

وی در خصوص اینکه آیا رئیس جدید فدراسیون می‌تواند دوره جدید و تحولی بزرگ به راه اندازد گفت: در خصوص ارزیابی هنوز زود بوده و باید مورد بررسی قرار گیرد. 

کاندیدای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار که وضعیت مالی فدراسیون چگونه بوده و این فدراسیون 50 میلیارد تومان بدهی دارد ادامه داد: فدراسیون فوتبال بدهی دارد ولی مطالبات زیادی هم از فیفا دارد، شنیدم که تلاش خیلی خوب کردند و آقای شکوری نیز قول‌هایی گرفتند. بدهی فوتبال به یک اجماع ملی نیاز دارد. هم دولت و هم ارگان‌های خارج از دولت هم از جانب همدلی و هم مالی به صورت مستمر کمک کنند. این شان تیم ملی ما نیست و فکر می‌کنم با یک اجماع می‌توان این مشکل را حل کرد. البته به نظرم هر کس که در این انتخابات ثبت نام کرده به این مسائل فکر کرده و با مشت پر وارد این انتخابات شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال رسانه انتخابات فدراسیون نایب رئیسی فدراسیون فوتبال عنوان نایب رئیس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس