Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز 20 بهمن ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 20:24 - 20 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۰۳۵ به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز 20 بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جزئیات اعطای سهمیه بنزین و کارت سفر به مسافران نوروز ۹۹ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به بیان توضیحاتی درباره اعطای بنزین دولتی و کارت سفر برای تسهیل سفر‌های نوروزی خبر داد.   مطالبات معلمان خارج از کشور تا دو روز آینده پرداخت می‌شود/۹ مدرسه وابسته به سفارت خانه‌ها در کشور داریم   قائم مقام وزیر آموزش و پرورش درباره مطالبات معلمان خارج از کشور، تعداد مدارس بین الملل داخل کشور، تعداد مدارس سفارت خانه‌ها و شیوه عملکرد آنها پرداخت.   تقاضای غیر واقعی برای خرید ماسک شکل گرفته است/کمبود نداریم عرضه ماسک با مدیریت انجام می شود سخنگوی سازمان غذا و دارو به تشریح علل افزایش قیمت ماسک در روز‌های اخیر پرداخت.   اقدامات کمیته امداد برای توانمندسازی دانش آموزان جعفری به بیان توضیحاتی درباره سازوکار توانمندی دانش آموزان مددجوی کمیته پرداخت.   بودجه تهران اسفند بررسی می شود/ وزارت میراث فرهنگی و شهرداری تهران به نگرانی ها درباره برج طغرل پایان دهند صد و نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار شد.     مدارس کدام استان‌ها فردا دوشنبه ۲۱ بهمن تعطیل است؟ مدارس برخی استان‌های کشور فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ماه به دلیل برودت و سردی هوا و بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور تعطیل هستند.   تراکم فروشی خارج از ضابطه در منطقه ۲۲ تهران/ شهرفروشی توسط شهرداران مناطق! رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه در برخی مناطق ۲۲ گانه تهران به صورت پراکنده تراکم فروشی خارج از ضابطه طرح تفصیلی هنوز مشاهده می‌شود، گفت: در تلاش برای به صفر رساندن این تخلف هستیم.   پیش بینی کاهش ۸ الی ۱۵ درجه‌ای دما در کشور از امروز/احتمال آغاز بارش‌های پراکنده در تهران کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما در اکثر مناطق کشور خبر داد و گفت: از امروز ۸ تا ۱۵ درجه دمای هوا سردتر می‌شود.   انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری جامعه گروه جامعه خبرگزاری میزان کارت سفر بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری