Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@07:29:35 GMT

مدیران استان ایلام مشکلات مردم را درک کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۳۴۵۹

مدیران استان ایلام مشکلات مردم را درک کنند

استاندار ایلام از لزوم درک شرایط موجود توسط مدیران سخن گفت و تأکید کرد: مدیران در این شرایط مردم را درک کنند و مسائل و مشکلات آن‌ها را ببینند. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از لزوم درک شرایط موجود توسط مدیران سخن گفت و تأکید کرد: مدیران در این شرایط مردم را درک کنند و مسائل و مشکلات آن‌ها را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز مدیران دلسوز و متعهد تمرکز و توجه خود را بر رفع مشکلات مردم می‌گذارند و در این زمینه در لابه‌لای قوانین و دستورالعمل‌ها به دنبال تبصره‌ای برای رفع موانع پیش رو می‌گردند.

بوشهر| رفع موانع تولید و بهبود شرایط اقتصادی از ماموریت‌های سازمان بازرسی استمعاون وزیر کشور در رشت: اجرایی‌نشدن مصوبات کارگروه‌های رفع موانع تولید زمینه‌ساز فساد است72 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم اجرایی شد‌

استاندار ایلام ضمن گله‌مندی از برخی مدیران بومی که توان و ظرفیت درک مشکلات مردم منطقه را ندارند، گفت: در طول دو سال گذشته به‌طور مداوم نسبت به برخی تنگ‌نظری‌ها که مانع خدمت به مردم شده است و راه توسعه در استان را سد کرده است تذکر داده‌ام و حتی در این مسیر برخی از مدیران را کنار گذاشته‌ام.

وی ادامه داد: قوانین و دستورالعمل‌ها همه برای خدمت به مردم است و اگر جز با این عینک بخواهیم تفسیر دیگری از قوانین داشته باشیم راه را به خطا رفته‌ایم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تأکید بر حمایت مسئولان از رونق تولید در استان گفت: فعالیت تولیدکنندگان در این شرایط اقتصادی خودبه‌خود سخت است و ما باید برای تسهیل درروند فعالیت‌های آن‌ها نهایت همکاری را به‌ویژه در امور بانکی با آنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: بانک‌ها در تعیین و تعویض وثایق بانکی تولیدکنندگان نهایت همکاری را داشته باشند و از مهلت‌های قانونی و تمهیداتی که دولت برای بازپرداخت تسهیلات و مطالبات مردم در نظر گرفته است، استفاده کنند.

گفتنی است که در این جلسه مسائل و مشکلات 7 کارگاه تولیدی با حضور مدیران واحدها و مسئولان ذی‌ربط موردبحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاذ گردید.

انتهای پیام/891/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم را درک کنند رفع موانع تولید مسائل و مشکلات مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«مصطفی سعیدی سیرایی» از حوزه کرج، فردیس و اشتهارد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به شکل گیری جریان‌های سیاسی جدید و تغییر موازنه قدرت بین اکثریت اصولگرای سنتی و رویش‌های جدید انقلابی، مجلس دوازدهم باید از پویایی و نشاط سیاسی ویژه ای برخوردار باشد و لابی گری های مرسوم بهم بخورد و در مجموع با درصد قابل توجه نمایندگان انقلابی امیدواریم شاهد تغییرات محسوس به نفع مردم باشیم.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

نقشه راه اجرای برنامه هفتم توسعه، واقعی دیدن بودجه‌ها و جلوگیری از ناترازی بودجه. به فرمایش مقام معظم رهبری ام الخبائث ناترازی بودجه است.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

به دلیل حوزه تخصصی اینجانب و کمبود سرانه‌ها و زیر ساخت‌ها در حوزه انتخابیه حتی الامکان در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا خواهم کرد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است که علیرغم نزدیکی به مرکز جزو محروم‌ترین استان‌ها با بیش از ۶۰ محله محروم هستیم که نیازمند رسیدگی فوری هستند.

کد خبر 6098773

دیگر خبرها

  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد