Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان در این یادوارهگفت: برگزاری اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای شهرک بهرام نشان از محبت مردم به شهدای عزیز است.

سردار سرتیپ پاسدارحسن شاهوارپور با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا است، افزود: تکریم شهدا ناشی از فرهنگ ناب ایران اسلامی و قدردانی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشادت، ایثارگری و مقاومت شهدا اظهارداشت: شهدا با کمترین امکانات و تجهیزات برای دفاع از ناموس، عزت و شرف جمهوری اسلامی وارد صحنه نبرد با دشمن شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهرک بهرام گفت: پیشرفت، آرامش و امنیت کشور مدیون خون شهیدانی است که آرامش، جان، مال و هستی خود را در این راه فدا کردند.

وی افزود: دشمن فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی کار جبهه مقاومت تمام است اما تشییع باشکوه این شهید بزرگوار در عراق و ایران نشان داد همه امت اسلامی در صحنه هستند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: جبهه مقاومت و مقابله با استکبار خالی نیست و مقاومت اسلامی با اقتدار هر چه بیشتر راه خود را ادامه می دهد.

عدنان غزی فرماندار شوش نیز هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را نهادینه کردن فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در بین نسل جوان دانست و اظهار داشت: در شرایطی که دشمن تلاش دارد فرهنگ‌ها و اعتقادات دینی جوانان کشور را تضعیف کند، برگزاری این یادواره‌ها ضروری است.

امیر سرتیپ دوم محمد مختاری‌فر جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور نیز گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند زیرا آرامش را در جامعه حاکم کردند.

اقشار مختلف مردم، فرماندهان نظامی وانتظامی، مسوولان استانی و شهرستان، خانواده معظم شهدا و جوانان و نوجوانان در این یادواره حضور داشتند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ایران جمهوری اسلامی جوانان و نوجوانان حضرت ولی عصر دهه فجر انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند