Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا منصوری یکشنبه در نشست شورای عمومی دبیران کانون‌های هلال‌احمر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بوشهر گفت: نجات جان افراد زیر آوار در زلزله، شاد کردن دل کودکی که والدین خود را در بلای طبیعی ازدست‌داده‌، خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده، کمک به فرهنگ‌سازی در برخی چالش‌های زیست‌ محیطی و ارائه خدمات در حوزه آسیب‌های اجتماعی همگی داری یک وجه مشترک هستند و آن جلب رضایت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از رسالت‌های جمعیت هلال‌احمر ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت جوانان در فرایندهای جذب، توانمندسازی و مشارکت آنان در سطح‌های مختلف اجتماعی است.

منصوری یادآور شد: ساماندهی دانشجویان در قالب کانون‌های مختلف هلال‌احمر، انجام انتخابات و تشکیل مجمع در آماده‌سازی آنان برای تصمیم‌گیری، تصمیم سازی و حضور در سطح های مختلف جامعه موضوعی بسیار پراهمیت است.

معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: عضویت افتخاری دانشجویان در کانون‌های هلال‌احمر نشان از علاقه‌مندی آنان به ارائه خدمات اجتماعی، امدادی و فرهنگ‌سازی در جامعه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در هر جامعه‌ای جوانان به عنوان نماد اصلی سرمایه‌های اجتماعی آن جامعه به شمار می‌روند.

سعید کشمیری افزود: نهایت سرمایه اجتماعی یک جامعه در فداکاری، ایثار، علم‌آموزی و ارائه خدمت به جامعه خلاصه می‌شود.

وی اضافه کرد: فداکاری‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس نمونه‌ای بارز از اوج سرمایه اجتماعی است که سردار سلیمانی و نقش وی در ابعاد مختلف اجتماعی، نظامی و سیاسی نیز یکی از الگوهای فراموش‌نشدنی در جامعه ما است.

کشمیری افزود: پیش‌گامی در کمک به هم نوعان و هم‌وطنان در مخاطرات طبیعی آن‌هم بدون هیچ چشم‌داشتی نشان از درک جایگاه ارزشمند رسالت‌های اجتماعی افراد در جامعه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: آموزش‌های اصولی و پایه‌ای زمینه‌ساز افزایش آگاهی عموم نسبت به اهمیت درک جایگاه جوانان و نقش آنان در شکل‌دهی ارزش‌های اجتماعی خواهد شد.

کشمیری افزود: ماهیت تشکیل کانون هلال‌احمر در دانشگاه علوم پزشکی نیز آماده‌سازی دانشجویان برای درک جایگاه سرمایه‌های اجتماعی است.

نشست دوروزه شورای عمومی دبیران کانون هلال‌احمر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور رییس کانون‌های فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال‌احمر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از 20 ماه آغازشده است.

برچسب‌ها بوشهر محمدرضا منصوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر محمدرضا منصوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بوشهر محمدرضا منصوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جوانان جمعیت هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی درک جایگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر