Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مراغه چیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دیدار امروز استقلال ایران با الشرطه عراق اظهار داشت: تیم‌های عراقی چه ملی چه باشگاهی، همیشه مقابل تیم‌های ایرانی با تعصب زیادی بازی کرده و این کار را برای تیم‌های ایرانی مقابل آنها مشکل می‌کند. قطعا الشرطه هم با همین شیوه مقابل استقلال حضور پیدا می‌کند. 

کاپیتان پیشین آبی پوشان بیان داشت: نه صلاح است که مجیدی دست به ترکیب برنده‌اش بزند و نه اصلا گزینه‌های زیادی برای تغییرات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید در نحوه استفاده از برخی بازیکنان تجدید نظر شود.

وی افزود: به عنوان مثال علی کریمی می‌تواند کارایی‌های خیلی بیشتری داشته باشد. کریمی در زمان استراماچونی آزادتر بود و بیشتر در بازیسازی و حملات تیم شرکت می‌کرد و برای همین آمار گلزنی و پاس گل هایش بالاتر بود. اما حالا او صرفا وظایف دفاعی بر عهده دارد.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به دربی ۹۱ و حواشی آن بیان داشت: در آن بازی فرهاد مجیدی نباید قائدی را تعویض می‌کرد و همین تعویض باعث شد ورق بازی به سود پرسپولیس برگردد. حالا آن بازی گذشته و من در باره آن فقط یک صحبت دارم و آن هم این است که از اتفاقات آن تجربه اندوزی کرده و اشتباهات مقابل الشرطه تکرار نشود.

مراغه چیان در ادامه بیان داشت: استقلالی‌ها در نیم فصل دوم یک خرید فوق العاده به اسم مطهری داشتند که او خیلی خوب و در حداقل زمان ممکن خودش را در این تیم جا انداخت. مطهری آنقدر خوب هست که حتی با رهایی دیاباته از مصدومیت، او به راحتی به ترکیب ثابت باز نگردد چون مطهری در روزهای بحرانی کاری کرد که هیچ کس جای خالی شیخ را احساس نکند.

کد خبر 4848281 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران ارسلان مطهری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی والیبال فوتسال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم، چون ذوب‌آهن در انتقال به حمله تیم خوبی است و می‌دانستیم یک غفلت می‌تواند دردسرساز شود.

به گزارش تسنیم، جواد نکونام پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا یک گلایه کنم. یک لیوان آب اینجا نیست بخوریم. این همه راه تا نشست خبری می‌آییم و سازمان لیگ می‌گوید باید به نشست خبری بیاییم. حداقل احترام بگذارید یک لیوان آب اینجا قرار بدهید. جای ما که درست نیست؛ حداقل وقتی این همه پله بالا می‌آییم، به مربیان احترام بگذارید.

می‌دانستیم یک غفلت می‌تواند دردسرساز شود

وی در مورد دیدار با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. ذوب‌آهن در انتقال به حمله تیم خوبی است و می‌دانستیم یک غفلت می‌تواند دردسرساز شود. روی توپی کاملاً ساده، بی‌تمرکز بودیم و گل خوردیم که همین گل، بازی را برای ما سخت کرد.

باید یک گل در نیمه اول می‌زدیم که این اتفاق نیفتاد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: توانستیم شکل تیم را زود درست کنیم و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. باید یک گل در نیمه اول می‌زدیم که این اتفاق نیفتاد. با شروع نیمه دوم تلاش کردیم نظم تیمی داشته باشیم تا خط دفاعی بتواند کار خودش را انجام بدهد. موقعیت‌ها، ضربات ایستگاهی و کرنرهای زیادی داشتیم و خدا را شکر سه گل زدیم که یکی از آنها هَند بود. کوپال ناظمی به صحنه نزدیک بود و به نظرم خطای هَند رخ داد.

بازیکنانم دل بزرگی دارند و کار بزرگی کردند

نکونام تعویض‌های خودش را سرشار از ریسک توصیف کرد و گفت: می‌خواستیم هجومی‌تر بازی کنیم که خدا را شکر به بازی بازگشتیم و سه امتیازی ارزشمند گرفتیم. از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ‌تمام گذاشتند. خدا را شکر که پاسخ محبت آنها را دادیم و امیدوارم این برد مبارک‌شان باشد. هواداران از راه‌های دوری آمده‌اند و آنها را به جلسه تیم بردم تا بازیکنان بدانند چه مسئولیت سنگینی دارند. این برد را به بازیکنان بزرگم تقدیم می‌کنم که دل بزرگی دارند و کار بزرگی کردند.

قضاوت داور بی‌نقص بود

وی با تمجید از قضاوت کوپال ناظمی بیان کرد: همیشه بعد از مسابقه درباره داوری صحبت کرده‌ام و پس از آن، همه چیز برای من تمام شده است. ناظمی برای من سه اشتباه تأثیرگذار داشت، اما قبل از مسابقه هم گفتم داور خوبی است و در این مسابقه بی‌نقص بود. بازی به‌سرعت بین دو زمین منتقل می‌شد و ناظمی با دوندگی خود توانست آن را کنترل کند.

خودمان را با خودمان مقایسه می‌کنیم نه دیگران

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برتری پرسپولیس در عملکرد شاگردانش تأثیرگذار بود یا خیر، عنوان کرد: قبل از بازی تمرکزمان فقط روی کار خودمان است. شما نفرات تیم‌های رقیب را کنار بازیکنان ما بگذارید و بعد همدیگر را مقایسه می‌کنیم. ما خودمان را با خودمان مقایسه می‌کنیم.

بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم

نکونام عملکرد بازیکنان استقلال را ستود و اظهار داشت: تاکنون بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم. برخی بازیکنان استقلال بعد از بازی جان نداشتند که از زمین بلند شوند. وقتی ایمان سلیمی مصدوم شد، صالح حردانی را دفاع وسط گذاشتم. نگاه من همیشه مثبت است و روی چهار بازی باقیمانده تمرکز می‌کنیم. دیدار بعدی سخت‌تر است.

وی در مورد کمک بازیکنان خارجی استقلال به صدرنشینی آبی‌ها خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تیمی قوی و در شأن استقلال و هواداران داشته باشیم. دیدید محمد حسین اسلامی (بازیکن ذوب‌آهن) چه فوتبالی بازی کرد. این نفرات را رصد کردم و می‌دانم به دردمان می‌خورند. بازیکنان کلیدی مانند مهدی‌پور و یامگا را تا پایان فصل در اختیار ندارم. سیلوا با ما تمرین کرد، اما از بین او و سهرابیان باید یکی را می‌آوردم تا هر دو را از دست ندهیم. به‌خاطر استقلال حرص می‌خوردم و می‌خورم.

سرمربی استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری که از رسانه او دلِ خوشی نداشت، پاسخ داد: دوست ندارم جواب شما را بدهم. بعداً در جاهای قانونی صحبت می‌کنیم.

نکونام درباره درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی تصریح کرد: صحنه را ندیدم و هنگامی که دیدم وسط زمین شلوغ شد، درباره ماجرا پرسیدم. به من گفتند حرکاتی صورت می‌گرفت که بازیکن ما، بازیکن حریف را از پشت هُل داد و هیچ چیز دیگری نبوده است.

وی در مورد احتمال برگزاری دیدار هفته سی‌ام استقلال مقابل پیکان در شهر قزوین گفت: خداوند همایون شاهرخی را حفظ کند که می‌گفت چو فردا رسد فکر فردا کنیم. فعلاً تمرکز ما روی بازی بعدی با فولاد در تهران است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)