Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گفت: در جریان این موضوع نبودم که تیم فوتبال پنج نفره برای اعزام به پارالمپیک باید قهرمان آسیا شود. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

محمدرضا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعتراض برخی از ملی‌پوشان فوتبال پنج نفره به عدم اعزام به بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو با وجود کسب سهمیه این بازی‌ها اظهار داشت: کار برای اعزام این تیم تمام شده و دیگر فرصتی برای این کار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال برخی از اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به هزار و یک دلیل به اعزام این تیم رأی مثبت ندادند و ما هم که جزو این خانواده هستیم، باید از تصمیم گرفته شده تبعیت کنیم.

وی درباره انتقاد ملی‌پوشان فوتبال پنج نفره از شرایط این تیم در زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: ما در تایلند مشکل غذایی نداشتیم. آنجا هم مرغ حلال و هم غذای حلال وجود داشت. پس اینکه گفته‌اند مشکل تغذیه داشته‌اند، درست نیست.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در واکنش به این مسئله که ظاهراً ملی‌پوشان در جریان چگونگی اعزام به پارالمپیک نبوده‌اند، عنوان کرد: مصوبه کمیته پارالمپیک اعزام کیفی کاروان است. البته من در جریان نبودم که تیم ملی باید در آسیا قهرمان شود. من گفتم که این طرح در زمان اعلامش خام و ناپخته بوده و من هم متوجه نشده بودم. مسئولان کمیته هم به من نگفتند که تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا باید اول شود و اعلام کردند که باید سهمیه کسب شود.

مظلومی گفت: ملی‌پوشان تلاش خود را کردند و تیم ایران در فینال با یک گل به خودی شکست خورد. بنابراین اینکه برخی از آنها گفته‌اند در جریان چگونگی اعزام نبوده‌اند، بهانه است و باید از سهمیه‌ای که گرفته‌اند دفاع کنند. وظیفه من تجهیز و آماده کردن تیم برای کسب سهمیه بوده است. در کمیته پارالمپیک هم یک گروه و نه یک شخص، در این باره تصمیم گرفته‌اند. تصمیم یک گروه نیز می‌تواند خوب یا بد باشد.

خسروی‌وفا: تصمیم هیئت اجرایی پارالمپیک تلخ و سخت است

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پارالمپیک 2020 توکیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو فوتبال پنج نفره ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره