Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان ضمن اعلام ویژه‌برنامه‌های این مرکز به‌مناسبت یوم‌الله 22 بهمن از پوشش خبری و انعکاس زنده حضور مردم ولایت‌مدار استان در این راهپیمایی حماسی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، 20 بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول رسانه‌های خوزستان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث ناامیدی و یأس دشمن می‌شود، اظهار کرد: صدا‌ و سیمای مرکز خوزستان همزمان با چهل‌‌ و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن روز ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی‌ با چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ویژه‌برنامه‌هایی مختلفی پخش می‌‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پوشش خبری و انعکاس اخبار مرتبط با موضوع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انعکاس برنامه‌ها و مراسم‌ دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و نیز پخش زنده حضور حماسی مردم ولایت‌مدار خوزستان در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن به‌‌صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز خوزستان است.
‌مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با بیان اینکه این مرکز با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای حضور ایجاد مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه برنامه‌های مختلفی را برای پخش در دست تولید دارد، گفت: همه ما می‌بایست تمام توان و تلاش خود را برای رسالت و مسئولیتی که اسلام بر دوش ما گذاشته است به‌کار بگیریم. پیام راهپیمایی 22 بهمن برای کشورهای بیگانه رحیمی با بیان اینکه پخش مستقیم راهپیمایی از رسانه‌های داخلی و خارجی پیام خاصی برای کشورهای بیگانه دارد، افزود: بیشتر کشورهای تلاش می‌کنند که تصاویر این راهپیمایی را به‌صورت زنده دریافت کنند که جا دارد فضاسازی شهری برای جشن ۲۲ بهمن به بهترین شکل صورت گیرد .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان همچنین بر ایجاد جایگاه ویژه برای خبرنگاران خوزستانی برای پوشش خبری این مراسم حماسی تأکید کرد و گفت: تعامل با اصحاب رسانه جهت هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت خبرنگاران استان برای پوشش مراسم ۲۲ بهمن در دستور کار صدا و سیمای خوزستان است. پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط ۲۰۰ خبرنگار استانی وی با بیان اینکه برای پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از ۲۰۰ خبرنگار استانی حضور خواهند داشت، ادامه داد: تصاویر حضور مردم در راهپیمایی پیروزی انقلاب همواره تیتر اول رسانه‌های بیگانه است و انتشار تصاویر حضور پرشور مردم اهواز بر روی پل اهواز که نماد این شهر است بازتاب‌های بسیاری در رسانه‌های جهانی دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با تأکید بر اینکه حضور گسترده و باشکوه مردم مؤمن و انقلابی استان خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۱ سالگی انقلاب به‌صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های ملی پخش می‌شود، افزود: به‎منظور انعکاس مطلوب این رویداد عظیم صدا و سیمای خوزستان همچون سال‌های گذشته با بسیج تمام امکانات خود نسبت به پوشش حماسه حضور مردم در سطح استان اقدام می‌کند.
رحیمی در پایان یادآور شد: تهیه و پخش گزارش‌هایی از خانواده‏‌های معظم شهدای استان، شهدای مدافع حرم، مراجع و علما، ورزشکاران و چهره‌‏های شاخص استان از جمله قهرمانان خوشنام، اقوام با لباس‌، اقلیت‏‌های مذهبی به‌منظور دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های صدا و سیمای خوزستان است.
حسین عبدالعزیزی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: صدا و سیمای خوزستان راهپیمایی 22 بهمن نشست هم اندیشی پیروزی انقلاب خوزستان در راهپیمایی صدا و سیمای خوزستان مردم در راهپیمایی ویژه برنامه پوشش مراسم صورت زنده حضور مردم پوشش خبری برای پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت