Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در بیانه ایی در مجلس شورای اسلامی از گیلانیان غیور برای شرکت حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در بیانیه مجمع نمایندگان گیلان آمده است: صفحات تاریخ بهمن ماه ۱۳۵۷ هر یک آغشته به خون صدها انسان مؤمن و آزادی‌خواه، زنان و مردان، پیران و جوانانی است که جان در راه آزادی امام وطن نهادند و گلبانگ رهایی را با نفس‌های گرم و خونین خود سرودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امسال با توجه به دخالت‌های سفیهانه و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی ملت ایران و همچنین ترور سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حضور پر صلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از اهمیتی مضاعف برخورداراست.
استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هر ساله در آستانه ۲۲ بهمن ماه، همه توان و ظرفیت‌های خود را بکار می‌بندند تا به خیال خام خود و با نیرنگ و خدعه‌های شوم و غیرانسانی خویش از حضور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی این روز باشکوه بکاهند، ولی حضور جدی‌تر و باشکوه ملت شریف ایران که در پشتیبانی از انقلاب به پا می‌خیزند، نقشه‌های آنان را برهم می‌ریزد و ولایت پذیری این ملت را به رخ جهانیان می‌کشد.

اینجانبان با تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم متدین، انقلابی و ولایی استان گیلان دعوت می‌کنیم همچون سایر هموطنان با حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن که جشن بزرگ و ملی پیروزی انقلاب اسلامی است، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گران قدر تجدید بیعت و جلوه‌های عظمت وصف ناپذیرانقلاب و اراده آهنین خود را در برابر انظار جهانیان به نمایش گذارند.

46

کد خبر 1351028

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گیلان مجمع نمایندگان گیلان ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم