Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی گفت:برآورد اعتبار مورد نیاز پروژه راه خرم آباد –پلدختر هزار میلیارد بوده و کار بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ اسلامی روز دوشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با بیان اینکه  برآورد اعتبار مورد نیاز پروژه راه خرم آباد –پلدختر هزار میلیارد بوده و کار بسیار بزرگی است، اظهار کرد: با احداث وبازسازی  این محور هم ایمنی بوده وهم  اتصال روستاها و معیشت مردم برقرار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی با تاکید بر لزوم احداث جاده خرم آباد – پلدختر این مسیر  را یک  جاده قدیم و بسیار زیبا و با سابقه تاریخی توصیف کرد و افزود: ۹۵ کیلومتر طول این محور  به ۸۵ کیلومتر کاهش یافته و جاده درجه یک خواهد شد.

وزیرراه وشهرسازی با اشاره به بحث ایمن سازی جاده خرم آباد –پلدختر ، تصریح کرد: این مسیر ایمن واز خروش کشکان در امان خواهد بود و در این راستا  ایمن سازی رودخانه کشکان  از سوی شرکت آب منطقه‌ای در حال انجام است .

 او  با اشاره به وضعیت آزاد راه بروجرد ، گفت: باید مردم لرستان فکر نکنند که این پروژه اولویت ندارد و آن را در تعطیلی و عدم تقدم گذاشته‌ایم بلکه  این پروژه تقدم یک دارد ونباید  درروند اجرای پروژه آزادراه بروجرد  خللی ایجادشود .

اسلامی با اشاره به پروژه چهارخطه خرم‌آباد- کوهدشت   ادامه داد: : با تامین قیر و اعتبار مورد نیازکمک خواهیم کرد تا  این پروژه در  اولویت‌ قرار گیرد.

وزیرراه وشهرسازی بیان کرد: مشکل قراردادی پروژه راه آهن دورود- خرم آباد حل شده است و بایستی به روند اجرا سرعت بخشید.

 او خاطر نشان کرد:  با حل مشکل تامین اعتبار این پروژه عظیم هرچه بیشتر فعال شده و از سرعت پیشرفت فیزیکی بهتری برخوردار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه آهن پلدختر هزار میلیارد جاده خرم آباد پروژه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای عملیات نصب توری در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به همین منظور تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری روی سنگ مسدود خواهد بود.

وی افزود: این امر با هدف جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده کرج_چالوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: به علت ادامه عملیات نصب توری روی سنگ، محور کرج_چالوس از کیلومتر یک تا شش (محدوده کندر) از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.

زندی‌فر عنوان کرد: تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 748673

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت