Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت و اظهار کردند: انقلاب شکوهمند اسلامی به پشتوانه مردان و زنان همیشه در صحنه و غیرتمند خود توانسته است ۴۱ بهار آزادی را تجربه کند و راه خود را با صلابت ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و هادی حق شناس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی به پشتوانه مردان و زنان همیشه در صحنه و غیرتمند خود توانسته است ۴۱ بهار آزادی را تجربه کند و راه خود را با صلابت، امید و آینده ای روشن ادامه دهد.

دهه مبارک فجر نمونه بازر تبعیت از ولایت در مسیر دستیابی به اهداف والای دینی و انسانی است و زعامت حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و همراهی بی دریغ مردم، انقلاب اسلامی را در سطح بین المللی به الگو و مدلی آزادیخواهانه تبدیل کرد.

اینک در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بی بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می تواند همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه امریکا و اسرائیل جنایکاری باشد که امروز با طرح کذایی معادله قرن قصد تشنج افزایی در منطقه را دارند.

اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گلگون کفن خصوصاً سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ترور مزدورانه ایشان نشان دهنده اوج درماندگی جبهه باطل و کفر بود، از عموم مردم ولایتمدار و قدر شناس استان دعوت می نماییم تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید پیمان نمایند تا این انقلاب همچون همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید.

سید کاظم نورمفیدی

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

هادی حق شناس

استاندار گلستان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی راهپيمايي هادی حق شناس راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن انقلاب شکوهمند اسلامی حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس