Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: ۵۰ پروژه با ظرفیت ایجاد ۶۰ فرصت شغلی در تفرش به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در دیدار عمومی با مردم روستای جفتان شهرستان تفرش با اشاره به وجود مشکلاتی برای مردم این منطقه اظهار داشت: ما نسبت به نحوه مصرف آب کشاورزی واقعا حساس هستیم و سعی داریم در این مناطق که اکثر مردم آن تنها منبع درآمدشان از کشاورزی و دامداری است، آب مورد نیازشان را تامین کنیم که در حدود 400 میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در این مناطق پیش بینی و خوشبختانه تامین بخشی از آب شرب این منطقه انجام شده است و بخش باقی‌مانده نیز در آینده به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: درباره قنوات این روستا هم باید فکری شود و عملیات بهسازی و لایروبی حداقل یکی از این قنات‌ها برای تامین آب مورد نیاز روستا انجام شود چراکه این عملیات در حدود 2 میلیارد ریال هزینه دارد که امیدواریم با کمک‌های دولتی و خود مردم به نتیجه برسد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در حوزه راه‌ها و جاده‌های روستاهای این بخش نیز مشکلاتی وجود دارد البته ما در خصوص راه‌های منطقه‌ای اعتبارات بسیار محدودی داریم و برای نگهداری همین راه‌های موجود هم با مشکل مواجه هستیم.

آقازاده خاطرنشان کرد: اشتغالزایی و افزایش مشاغل پایدار در مناطق روستایی امری ضروری و مهم است که در دهه فجر امسال بیش از 50 پروژه در شهرستان تفرش افتتاح می‌شود و می‌تواند برای حدود 60 نفر اشتغالزایی کندو هر چقدر در مناطق روستایی مشاغلی بیشتری ایجاد شوند، دولت و مردم بیشتر منتفع می شوند و سرمایه گذاری در حوزه‌های تولیدی هم به نسبت گذشته افزایش پیدا می‌کند.

ایجاد 61 هزار و 768 فرصت شغلی از محل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی13 هزار فرصت شغلی در دهه فجر امسال در استان مرکزی ایجاد شد

وی عنوان کرد: 265 واحد مسکونی در شهرستان تفرش در حال بازسازی هستند که از این تعداد 136 واحد بهسازی می‌شوند که مجموع این عملیات‌ها در حدود 250 میلیارد ریال هزینه نیاز دارد البته 2 هزار و 128  تن سیمان رایگان از طرف دولت به شهرستان تفرش اختصاص داده شده که می‌تواند در راستای تقویت عمران شهرستان به کار گرفته شود.

استاندار مرکزی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: مردم بدانند کسی که تنها شعار داده یا به فکر تخریب دولت یا یک نهاد است، به دنبال اهداف دیگری است و منافع مردم به هیچ وجه مدنظر او نیست بنابراین به‌هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم کسی با تخریب و سیاه‌نمایی و صرف هزینه‌های هنگفت کرسی مجلس شورای اسلامی را تصاحب کند و حتما با اینگونه افراد برخورد می‌شود.

انتهای پیام/711/ز

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مرکزی شهرستان تفرش فرصت شغلی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

معاون وزیر کار گفت: مشهد در اصل به عنوان کلانشهر شناخته می شود، اما به سبب ظرفیت های مذهبی و گردشگری موجود در این شهر باید از آن به عنوان جهان‌شهر یاد کرد و ظرفیت‌های خدمات رسانی آن نیز باید به صورت ویژه ارائه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی حسین رعیتی‌فرد امروز در بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد دارای نگاه مذهبی و گردشگری است که سبب شده این شهر نقطه ای برجسته در جهان اسلام و کشور شناخته شود، بنابراین ظرفیت‌هایی که برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران موجود است باید به صورت ویژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون روابط کار وزارت کار تصریح کرد: اقداماتی که توسط مدیریت شهری در حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران انجام می گیرد ویژه است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به تعداد کثیری از شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی کار بسیار سختی است اما تلاش‌های زحمت‌کشان مترو مشهد سبب شده تا سهولت، اصل اول استفاده و بهره مندی در حمل و نقل عمومی مشهد باشد.

رعیتی فرد افزود: مترو مشهد پس از تهران یکی از ظرفیت های خوب در کشور است که به خوبی دغدغه استفاده از حمل و نقل عمومی را در بین مردم کاسته است.

معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: در بازدید صورت گرفته تلاش های مجموعه بهره برداری شهرداری مشهد در حوزه های آموزش، تعمیر و نگهداری، توسعه و بومی سازی قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است مترو مشهد و اقدامات آن بتواند الگویی برای سایر شهرها باشد و شهرها با استفاده از این تجارب به توسعه بیشتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان