Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:42:16 GMT

۳ تن و ۹۰۰ کیلو تریاک در استان فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۷۷۳

۳ تن و ۹۰۰ کیلو تریاک در استان فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی، ۳ تن و ۹۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون کشف شد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از تردد یک کامیون تانکردار حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با تلاش مأموران انتظامی و ایست و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و متوقف شد.

سردار حبیبی در ادامه افزود: در بازرسی از این خودرو 3 تن و 900 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا 3 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: طی 72 ساعت گذشته در سطح استان فارس 3 باند مواد مخدر منهدم، 4 تن و 326 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا 10 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان در ‌منطقه ‌میرجاوه‌ / باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی شدفرمانده انتظامی خراسان جنوبی: 65 باند مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شدورود مواد مخدر به خراسان جنوبی از مرزها منتفی شده / عمده کشفیات ‌‌در مسیر‌های ترانزیتی است

سردار حبیبی با اشاره به کشفیات مواد مخدر استان فارس در سال جاری، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 48 تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش 15 درصدی روبه‌رو بوده است.

وی افزود: در این راستا 979 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و 14 هزار و 128 متهم شامل قاچاقچی،حمل‌کننده، توزیع‌کننده، خرده فروش، معتاد و غیره دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: در سال جاری 48 مرحله طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر در سطح استان انجام گرفته است. 

انتهای پیام/424/ز

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان فارس مأموران انتظامی خراسان جنوبی مواد مخدر سطح استان سال جاری کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم