Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:03:13 GMT

منچستریونایتد و فروش پل پوگبا به یک شرط!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۸۰۳

منچستریونایتد و فروش پل پوگبا به یک شرط!

پل پوگبا تابستان پیش رو می تواند یونایتد را ترک کند اما با یک شرط بزرگ و شاید غیرممکن.

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، پل پوگبا یکی از بزرگترین سوژه های تابستان نقل و انتقالات گذشته بود. ستاره فرانسوی به صورت علنی از تمایلش برای جدایی خبر داد ولی یونایتد حاضر نشد از رقم 200 میلیون یورو پایین تر بیاید و در نهایت رئال قید خرید او را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پوگبا علی رغم میل باطنی فصل را با یونایتد شروع کرد ولی خیلی زود مصدوم شد. او پس از سه ماه به میادین برگشت ولی بار دیگر از ناحیه مچ پا مصدوم شد و اوایل ژانویه تحت عمل جراحی قرار گرفت. اتفاقی که برای چند هفته دیگر بازگشت او را به تاخیر خواهد انداخت.

تا به اینجای فصل پوگبا در هفت بازی یونایتد در لیگ برتر و یک بازی در جام اتحادیه به میدان رفته است؛ در حالی که اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد امید بسیار زیادی به وی بسته بود.

 

 

 

 

منچستر می داند که تابستان پیش رو پوگبا بار دیگر عزم جدایی خواهد کرد و مخالفتی هم با جدایی او نخواهد داشت اما برای این مهم، یک شرط بزرگ دارد. هرچند تابستان 2020 تنها یک سال از قرارداد پوگبا با یونایتد باقی خواهد ماند ولی این باشگاه تنها به شرط دریافت 175 میلیون یورو حاضر به فروش او خواهد شد. رقمی هنگفت برای فوتبالیستی که سال 2021 بازیکن آزاد خواهد بود.

رئال مادرید به نظر، علاقه گذشته را به پوگبا ندارد چرا که فده والورده جهشی خیره کننده در فصل جاری داشته است. بازگشت پوگبا به یوونتوس در حال حاضر محتمل ترین گزینه است ولی قطعا برای وی 175 میلیون یورو پرداخت نخواهند کرد.

 

منچستر یونایتد رئال مادرید یوونتوس پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رئال مادرید یوونتوس پل پوگبا میلیون یورو پل پوگبا یک شرط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل و به دست نیاوردن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده باعث نارضایتی مدیران این باشگاه شده و انتظار می‌رود که تن‌هاخ در پایان فصل این تیم را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر شایعات زیادی را درباره احتمال اخراج این مربی هلندی از سوی مدیران یونایتد بلافاصله پس از پایان فصل جاری مطرح کرده‌اند و اسنایدر معتقد است که کار این مربی در اولدترافورد ۱۸ ماه قبل به پایان رسیده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید درباره شرایط هم‌وطنش به برنامه تلویزیونی ورونیکا آفساید در هلند گفت: «او با شروع رقابت با رونالدو اشتباه بزرگی را مرتکب شد. احترام همه را در این تیم از دست داد. فکر می‌کرد که این کار نتیجه دیگری دارد اما البته که نداشت. همه بازیکنان در رختکن با خودشان فکر کردند که آیا این مرد دیوانه است؟

او همین حالا هم می‌داند که باید برود. اما هیچکس دوست ندارد که خودش با پای خودش جدا شود. اگر من هم جای او بودم با آرامش و بدون نگرانی روی نیمکت می‌نشستم تا زمانی که اخراج شوم.»

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد