Web Analytics Made Easy - Statcounter

72 هیأت مذهبی قم با صدور بیانیه ای اعلام کردند فردا صبح از ساعت 8 و 30 دقیقه در حرکتی هماهنگ و یکپارچه برای پیوستن به خیل عظیم راهپیمایان در قم اجتماع خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه هیئات مذهبی قم به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن آمده است: در چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اربعین شهادت سردار آسمانی سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، آماده‌ایم تا حماسه‌ حضور میلیونی خود در تشییع سردار آسمانی خود را تکمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: همراه و همقدم با اقشار مختلف مردم،۷۲هیئات از هیئات مذهبی قم متشکل از خطبای معزز، مادحین اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، خادمان، شعرا و دیگر دست اندرکاران هیئتهای آل‌الله(ع) عزم حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه کرده اند تا با حضور خود بر غنای این تجمع میلیونی و دشمن شکن بیفزایند.

در این بیانیه تصریح شده است: آماده ایم تا با ذکر یامنتقم، انتقام سخت مظلومین و مستضعفان جهان را از دولت تروریست آمریکا بگیریم و همه ملت‌های آزاده که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران و شهید سلیمانی دارند به چیزی کمتر از ازاله‌ حضور اهریمنی آمریکا از منطقه راضی نمی‌شوند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: رئیس جمهور دلقک ایالات متحده بداند که برای ملت ایران یک هدف متحرک است و البته قبل از مرگ مفتضحانه اش، تابوت معامله ننگین قرن را به دوش خواهد کشید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: هیئات مذهبی حضورمردم را ضامن حفظ و بقای عزتمند انقلاب اسلامی می‌دانند و یکی از مصادیق تقویت نظام، انتخابات است. مسلما ما نیز همراه با همه مردم در روزهای آینده دوباره به صحنه باز خواهیم گشت و همراه با حضور ده‌ها میلیونی امت اسلامی پای صندوق‌های رای، نمایندگانی به مجلس خواهیم فرستاد که دغدغه حفظ انقلاب اسلامی، ارزش‌های ملت ایران، معیشت مردم، گسترش تفکر بسیجی، روحیه‌ استکبارستیزی، حفظ عزت ایران اسلامی و در یک کلام اعتلای فرهنگ مقدس اهل‌بیت علیهم السلام را دارند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: امیدواریم مسؤولان دولتی هم پیام حضور میلیونی مردم را دریافت کنند و دست از تناقض گویی بردارند و تا دیر نشده به دامان پیر و مرادمان، امام خامنه ای(حفظه الله) بازگردند و دلخوش به سراب مذاکرات نباشند.

این گزارش حاکی است هیأت‌های مذهبی فردا ساعت 8 و 30 دقیقه قم پس از تجمع در مسجد باغ پنبه محل شهادت شهیدان مومن پور از شهدای انقلاب اسلامی حرکت خود را برای پیوستن به خیل عظیم راهپیمایان در قم آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم شهید قاسم سلیمانی اجتماع هیئات مذهبی مذهبی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم