Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد امامی امین روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های شهر پرند ضمن تبریک چهل و یکمین فجر انقلاب و تقارن آن با چهلم سردار مقاومت درباره خصایص بارز ایشان افزود: اهمیت دادن به صنایع کوچک راهی برای پیشرفت و خروج از تحریم ها است، باید با عمل به بیان رهبر معظم انقلاب، مسئولان در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از صنایع کوچک نقطه را در راس امورات قرار دهند و به طور کل فرمول خروج از تحریم در جنگ اقتصادی، حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان صنایع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:  به جرات بحران اقتصادی، تحریم ها و توطئه هایی که در کشور ما توسط دول بیگانه اعمال شده اگر برای هر کشور دیگری بود به طور قطع از صدر به زیر می آمد اما کشور جمهوری اسلامی به یمن مردم انقلابی چون حاج قاسم ها و به برکت رهبری عظیم الشان نه تنها در پیشبرد اهداف برای برون رفت از مشکلات به آن ها متوسل نشد بلکه استوار تر و مقاوم تر از پیش برای حمایت از نظام و دولت در کنار یکدیگر ایستادند.

امامی امین با خطاب قرار دادن مسئولان، وظیفه آن ها را برای پیشرفت شهر خطیر دانست و افزود: اینکه مسئولان مسئولیتی را قبول کنند و به آن تنها به چشم فرصت برای گذران وقت نگاه کنند جفایی بزرگ در حق مردم است، مسئولان شهرستان و کارگزاران دولت بدانند با وجود حجم نیروی انسانی و کار حرفه ای که منتج به استقرار و فعالیت دو هزار کارخانه در سطح شهرستان شده کم لطفی در حق این سرمایه های انسانی، تامین نکردن امکانات رفاهی برای سکونت آنها است.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: مام وطن، سرزمینی تاریخ ساز بوده، هست و خواهد ماند و سپهر ایران زمین همواره در طول تاریخ یلان و پهلوانان بسیاری را به خود دیده است که برخی چون سردار دل ها، نام آشنا و عده ای، دیر آشنا هستند که به حق وفاتی جز شهادت در حقش جفا بود، شهدا به نقل از آقا، ستاره های زمینی هستند و به نقل از بنده، سلیمانی زهره سپهر هستی در دوران معاصر است.

امامی امین افزود: همه عرصه های نقش آفرینی مام وطن از گذشته تاکنون عرصه جولان توسعه و پیشرفت بوده اما در چهار دهه گذشته و در تاریخ معاصر ایران به برکت نفس قدسی امام این نقش آفرینی بیش از اعصار دیگر نمود داخلی و خارجی داشته و با پرچمداری امام روح الله (ره) کفه پیشرفت در تمام شئون انقلاب اسلامی بارها به رخ جهانیان کشیده شده است.

وی با تاکید دوباره بر حفظ همدلی و مقاومت درباره حضور مردم در دو مانور بزرگ پیش روی، گفت: ما برای پیشرفت، آبادانی و مقاومت در برابر تحریم ها جز ایستادگی، همدلی و یکپارچگی مردمی برای برون رفت از مشکلات راهی نداریم.

پرند، شهری تازه تأسیس در شهرستان رباط‌کریم استان تهران است که در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد با عنوان مسکن مهر گسترش یافت و باعث رشد جمعیتی این شهر شد این شهر شش فاز دارد، میدان استقلال مرکز شهر پرند است و مرکز خرید و پاساژها و بازار اصلی هم در میدان استقلال واقع شده که در فاز دو پرند قرار دارند.

شهر پرند در ۳۰ کیلومتری جنوب‌غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده‌ است.

احداث نیروگاه پرند در سال ۱۳۸۳ توسط شرکت مپنا شروع و آخرین واحد آن در سال ۱۳۸۵ سنکرون شد،  این شهر دارای خط مستقل راه‌آهن است و روزانه قطار شهری تا ایستگاه راه‌آهن تهران تردد می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استقلال توسعه و پیشرفت زهره صنایع کوچک محمود احمدی نژاد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برای پیشرفت برون رفت صنایع کوچک امامی امین تحریم ها شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاس گروه کاری دریای خزر در تهران

اجلاس گروه کاری مسئولان ارشد در مورد مسائل دریای خزر در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هشتمین اجلاس گروه کاری مسئولان ارشد در مورد مسائل دریای خزر در تهران برگزار می‌شود.

هفتمین اجلاس گروه کاری مسئولان ارشد در مورد مسائل دریای خزر در تاریخ ۱۸_۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سرپرستی نمایندگان ویژه پنج کشور ساحلی دریای خزر در شهر باکو برگزار شد.

هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی علیرضا جهانگیری دستیار وزیر در امور دریای خزر در این نشست حضور داشت.

در این اجلاس مسائل مختلف دریای خزر از جمله نحوه ترسیم خطوط مبدا در دریای خزر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • برگزاری اجلاس گروه کاری دریای خزر در تهران
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • حل مشکل آلودگی هوای اراک نیاز به حمایت صنایع دارد
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی