Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:10:17 GMT

یاد و خاطره شهدا باید زنده بماند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۵۱۲۲

یاد و خاطره شهدا باید زنده بماند

ماموستا ملاسید محمد محمدی روز دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهدا در روانسر با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، افزود: این عزیزان در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع کرده‌اند.
وی تصریح کرد: به برکت همین روحیه جهاد و شهادت طلبی است که با تقدیم صدها هزار شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار شهر روانسر نیز گفت: شهدا و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
امید مجیدی اضافه کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه اینکه ایثار و از خودگذشتگی شهدا از عوامل مهم حفظ انقلاب است، افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای ملت ایران است
در این دیدار از خانواده شهیدان والامقام منصور محمدی و محمد فتاحی دلجویی وتجلیل شد.
شهرستان روانسر ۱۳۵ شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 

برچسب‌ها روانسر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا روانسر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران اظهار کرد: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و … بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پاکدل در خصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبرها را درست منعکس نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 750838

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟