Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار و دیوید بکام، در یک گفتگوی جذاب و صمیمانه، پای صحبت های یکدیگر نشستند. 

طرفداری- نیمار و دیوید بکام در یک گفتگوی دوستانه پای حرف های همدیگر نشستند. این دو ستاره فعلی و سابق دنیای فوتبال در مورد وضعیت فوتبالیست ها در دنیای مد، خاطراتشان از فوتبال و مسائل دیگر، مکالمه کردند. این دو در برنامه ای که Otro، ترتیب داده بود این گفتگو را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بکام:

قبلا هم گفته ام، این پسر مهارت های خاصی دارد، شاید خودش به خودش نگوید اسطوره، اما واقعیت این است که نیمار یک اسطوره است. مهارت هایی که بازیکنان این نسل دارند، بسیار متفاوت با چیزی است که 5 یا 10 سال پیش وجود داشت. بازیکنانی که در این دوره می توانند حرکات انفرادی انجام دهند، مهارت بسیار بالایی دارند. ریتم و تعادل بیشتر.  ما بازیکنان بزرگی را در آن زمان داشتیم. اما در مورد نیمار این موضوع متفاوت است، ما بازیکنان برزیل را همیشه با مهارت های فردی شان به یاد می آوریم. شما همگی لئو و کریستیانو را به خوبی می شناسید. آنها بازیکنانی هستند که از تکنیکی خارق العاده برخوردارند.

نیمار:

من یک از هوادارای بزرگتم دیوید! وقتی که جوانتر بودم، بازی افراد زیادی را تماشا می کردم. از همان موقع دلم می خواست که بتوانم مثل دیوید بکام شوت بزنم و پاس بدهم. دوست داشتم گل هایی که می زنم به او شبیه باشند. قدرت تصمیمگیری او در زمین. به همین دلیل، بودن در اینجا برایم شگفت انگیز است. احترام زیادی برایت قائلم، چون در دوران حرفه ایت همه کار کردی. البته هنوز هم داری کار های بزرگی انجام می دهی. تو کسی هستی که تاثیر زیادی روی من گذاشته است. وقتی با هم تیمی های برزیلی ات حرف می زنم، همیشه چیز های خوبی در مورد تو ازشان می شنوم. می گویند که تو جدا از اینکه یک بازیکن شگفت انگیز هستی، شخصیت فوق العاده ای هم داری و این چیزی است که باعث میشود هیجان بیشتری از بودن در کنارت داشته باشم. 

بکام: 

وقتی که در جام جهانی مقابل برزیل بازی کردیم، آزمون بزرگی برای ما بود، زیرا آنها تیم و کشور بسیار بزرگی بودند و هستند. من آن بازی مقابل یک دوست به نام روبرتو کارلوس قرار گرفتم. همان موقع فهمیدم هر چه قدر که با هم رفاقت قوی ای داریم، همانقدر تکل هایش هم روی پای من، قدرتمند است. این دست از بازی ها برای من چالش های بزرگی هستند. چون مقابل بهترین تیم ها و بهترین بازیکنان جهان قرار می گیرم. یکی از بزرگترین تعریف هایی که از من شده است، تعریفی بود که روبرتو کارلوس از من کرد. او گفت: " اگر یک بازیکن غیر برزیلی وجود داشته باشد که لیاقت بازی در تیم ملی برزیل را داشته باشد، او قطعا دیوید بکام است". من همیشه رابطه خاصی با مردم و تیم های برزیلی داشته ام. خیلی از دوستان من در تیم هایم برزیلی بوده اند. پیوند دوستی که با آنها داشتن، بسیار قوی بوده است. برزیل جایگاه ویژه ای در قلب من دارد. 

نیمار: 

من کسی هستم که دوست دارد بیشتر از حرف زدن، گوش کند. این چیزی است که در بچگی ام آموخته ام. هر وقت پای حرف های بازیکنی مث دیوید یا دیگر بازیکنان بزرگ می نشینم، آنها را تحسین می کنم. به آنها توجه خاصی دارم و دوست دارم هرچیزی که می گویند را با تمام وجود درک کنم. چون می توانم از آنها در بهبود کیفیت بازی خودم استفاده کنم. آن ها کسانی هستند که تجربه بسیار بیشتر از من در فوتبال دارند. به نظرم بسیار مهم است که یک بازیکن همواره در حال یادگیری باشد. مهم نیست که چند سال داریم ویا چند جام کسب کرده ایم. یاد گرفتن همیشه مهم است. دیوید کسی است که همه ویژگی های مثبت را یکجا درون خودش جمع کرده و این را در فوتبالش و شخصیتش نشان داده است. سعی می کنم که هر چیزی که به او مربوط می شود را داشته باشم، سعی کردم مقدار کمی هم از مدل موی او را تقلید کنم. حالا کمی بیشتر از مقدار کم (هر دو می خندند). دیوید از شیک ترین مردم جهان است و به نظرم باید او را الگوی خودمان قرار دهیم. درست است که هیچ وقت به خوشتیپی او نمی شویم، اما حداقل تلاشمان را باید انجام دهیم. 

بکهام: 

تو هم خوشتیپی پسر! باور کن. 

نیمار: 

به نطرم ما باید یک پیشگام داشته باشیم. کسی که شجاعت انجام کار ها را داشته باشند. در مورد شجاعت حرف می زنم دیوید، تو کسی هستی که تبدیل به یک نماد شدی.  من خودم کسی هستم که با تنوع مدل موی زیاد و پوشیدن لباس های غیر متداول، مورد انتقاد قرار می گیرم. به نظرم انتقاد ها هیچ وقت تمام نمی شوند. اما بازیکنانی مثل ما که به عنوان یک الگو در جامعه مطرح می شوند، چه خوشمان بیاید و چه نیاید، با ما متفاوت رفتار می شود. به همان حس خوبی مربوط می شود که پوشیدن لباس های زیبا به ما منتقل می کند. به نظرم هیچ اشکالی هم ندارد. بنابراین، من از دیوید که یک پیشگام در این زمینه محسوب می شود، تشکر می کنم. مرسی که درهای ورود فوتبالیست ها را به دنیای مد باز کردی. بازیکنان هایی مثل من تنها دنبال کننده مسیری هستند که تو آن را برای اولین بار طی کردی. 

بکام: 

یک چیز که می خواهم در مورد دنیای مد بگویم این است که  وقتی من وارد این عرصه شدم، باید همزمان در زمین هم خوب بازی می کردم. اگر خوب بازی نمی کردم، خیلی بیشتر مورد انتقاد قرار می گرفتم. چیزی که در مورد تو وجود دارد این است که همیشه عملکردت در زمین فوق العاده است و این بسیار مهم است. چون عملکرد ما در زمین بخشی از خودمان می شود. مسیری که ما در دنیای مد طی می کنیم، مسیر متفاوتی است. به نظرم این مسئله الان نسبت به 10 سال پیش، همگانی تر شده است. وقتی که هنوز بازیکن بودم و چیز های جدیدی می پوشیدم، تتو می کردم و از این دست از کار ها، مردم از من انتقاد می کردند. اما وقتی وارد زمین می شدم، گل می زدم و بازی خوبی ارائه می دادم، اوضاع کاملا متفاوت می شد و به نظرم مهم ترین چیز هم همین بود. آمریکا به نظرم یک فرصت بزرگ به حساب می آید. چون ورزش های زیادی در این کشور هست، ورزش های درجه 1، 2 و 3.اینجا  فوتبال هم در حال رشد است و این فرصت بزرگی برای آمریکاست تا بازیکنان بزرگی را در خود داشته باشد. خب، بنابراین می خواهم که بعد از این مصاحبه یک تکه کاغذ که بالایش اسم تیم خودم( اینتر میامی) نوشته شده است، به تو بدهم. یک برگه خالی که قرار است تبدیل به یک قرارداد 10 ساله شود. البته که پول زیادی نمی دهیم! 

نیمار:

قبوله! (می خندد). خب پس قرار است که من یکی از بازیکن های تیم تو باشم. همیجا اعلام می کنم که یک روز قطعا به تیم تو می آیم. حلا از شوخی گذشته، من هم فکر می کنم آمریکا یک فرصت بزرگ است و کشوری رو به پیشرفت در زمینه فوتبال است. حالا همانطور که گفتم یک قرارداد با دیوید بکام دارم (باز هم می خندد). چند سال دیگر من را در تیمت ملاقات می کنی. تو همین الان هم رئیس باشگاه من هستی! (خنده دوباره). 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمار و دیوید بکام بازیکنان بزرگ ما بازیکنان فرصت بزرگ یک بازیکن دنیای مد تیم ها کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏