Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@20:07:53 GMT

با این ادویه شکم تخت و بدون چربی داشته باشید

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۶۱۲۷

با این ادویه شکم تخت و بدون چربی داشته باشید

زیره یک ادویه درمانی بسیار موثر در کاهش نفخ شکم و البته چاقی است. این ادویه که دارای طعم تلخ است، بومی کشور‌های آسیایی است و یکی از بهترین مواد موثر در از دست دادن چربی شکم به شمار می‌آید. با خوردن زیره در ۲۰ روز، می‌توان به طور مستمر شاهد کاهش وزن کلی بدن و کمتر شدن سایز شکم و کمر بود. این ماده برای افزایش سوخت و ساز چربی‌ها بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به غیر از خواص درمانی نفخ شکم و لاغری، زیره دارای خواص دیگری مانند کاهش کلسترول بد خون نیز هست که این خاصیت نیز به نوعی روی کاهش وزن موثر است.

طرز تهیه نوشیدنی زیره برای لاغری
کاهش سریع چربی دور شکم با این ادویه معطر، طرز تهیه نوشیدنی زیره برای لاغری
۲ قاشق غذاخوری دانه زیره
نصف یک عدد لیمو یا ۲۰ قطره آبلیمو
این مقدار زیره را از شب قبل در آب خیس کنید و صبح روز بعد، آن را در یک ظرف بجوشانید. دانه‌های زیره را از عصاره آن خارج کنید و آبلیمو را در عصاره زیره حل کنید.
این محلول را هر روز صبح به مدت ۲ هفته با معده خالی میل کنید تا نتیجه شگفت‌انگیز آن را ببینید.


پودر زیره برای لاغری
کاهش سریع چربی دور شکم با این ادویه معطر، پودر زیره برای لاغری
زیره را هم می‌توانید به صورت پودری و آماده تهیه کنید و هم اینکه خودتان دانه‌های آن را به پودر تبدیل کنید.
یک قاشق چایخوری از پودر زیره را با یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید و قبل از غذا میل کنید.


کاهش وزن با زیره و عسل
مقداری پودر زیره را در کمی آب حل کنید و به آن نصف قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و این محلول را نوش جان کنید. در سوپ‌ها و پلو‌ها و انواع خورش و سالاد‌های رژیمی کمی زیره بریزید و میل کنید. این روش می‌تواند در لاغر شدن و لاغر ماندن بسیار موثر و راضی کننده باشد.


کاهش وزن با لیمو، زنجبیل و زیره
مقداری سبزیجات تازه را خرد و آماده کنید و اگر به پختن نیاز داشتند، آن‌ها را بپزید. سپس کمی زنجبیل را رنده کنید و همراه سبزیجات کمی بجوشانید. تمام مواد را با هم مخلوط کنید و در نهایت کمی پودر زیره و آبلیمو به آن‌ها بیافزایید. لیمو و زنجبیل خاصیت چربی سوزی زیره چندین برابر می‌کنند.
این دستور تهیه یک غذای رژیمی عالی و بسیار موثر است که در زمان کوتاهی وزن شما را کاهش می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم حتما این شام سبک را تهیه و میل کنید و دستور آن را به دیگران نیز بیاموزید.


زیره سیاه برای کاهش چربی شکم
مقداری پودر زیره سیاه را با کمی آب لیموی تازه و آب مخلوط کنید و پیش از غذا میل کنید. این ماده در کاهش چربی دور شکم مفید است و میزان سوخت و ساز چربی در این ناحیه را افزایش می‌دهد.
مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌های موجود در زیره، به شکسته شدن بافت و سلول‌های چربی کمک می‌کنند.       منبع:زندگی آنلاین

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لاغری کاهش وزن کاهش چربی زیره برای لاغری قاشق غذاخوری مخلوط کنید چربی دور شکم بسیار موثر پودر زیره میل کنید کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند

مطالعات زیادی وجود دارد که فواید زردچوبه را در مبارزه با پیری و افزایش عمر نشان می‌دهد و خواص ضد سرطانی آن را تأیید می‌کند.

به گزارش همشهری به نقل از روسیا الیوم، سوتلانا تروفیموا، دانشمند و رئیس انجمن ضد پیری روسیه، در رابطه با این موضوع گفت: مطالعات زیادی وجود دارد که فواید زردچوبه را در مبارزه با پیری و افزایش عمر نشان می‌دهد و خواص ضد سرطانی آن را تأیید می‌کند به لطف کورکومین، که یک ماده فعال بیولوژیکی است که در ترکیب آن، این ادویه محبوب در غذا‌های هندی و شرقی، تولید هورمون سروتونین را افزایش می‌دهد و روند پیری را در بدن کاهش می‌دهد، تأثیر مفیدی بر سلامتی دارد.

وی افزود: کورکومین نه تنها سلول‌های سرطانی را در بدن سرکوب می‌کند، بلکه از ظهور سلول‌های سرطانی جدید نیز جلوگیری می‌کند.

تروفیمووا خاطرنشان کرد: عوامل ژنتیکی تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد بر سلامت ما تأثیر می‌گذارد، در حالی که درصد باقیمانده توسط عوامل مختلفی از جمله سبک زندگی و فعالیت بدنی کنترل می‌شود و غذا نیز نقش بسیار مهمی در این موضوع دارد.

بسیاری از مطالعات پزشکی نشان می‌دهد که کورکومین موجود در زردچوبه اثرات زیادی بر سلامت بدن دارد و به تسکین التهاب مانند آرتریت کمک می‌کند، سلامت قلب را بهبود می‌بخشد، با لخته شدن خون مبارزه می‌کند و به تسریع روند بهبود زخم کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته