Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم که شامگاه امشب یکشنبه برگزار شد،رییس سازمان برنامه و بودجه وعده داد: این بیمارستان تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نوبخت اظهار داشت: برای ساخت این مرکز درمانی دولت ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته که تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال آن اختصاص یافته و مابقی آن هم بدون مشکل تخصیص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر مشکلی در خصوص فعالیت پیمانکار این پروژه وجود دارد، دانشگاه علوم پزشکی گلستان باید آن را برطرف کند و گرنه دولت مشکلی برای تخصیص بودجه نداشته و آن را پرداخت خواهد کرد.

معاون رییس جمهوری تاکید کرد که دولت وظیفه ای جز پاسخ به درخواست های مردم و ابلاغ و تخصیص اعتبارات ندارد.

نوبخت گفت: ساخت این بیمارستان یادگاری دولت به مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: این استان سه هزار تخت بیمارستانی دارد که ۲ هزار تخت برای بخش دولتی است و از مجموع کل تخت ها ۵۲۰ تخت از سال ۹۲ تاکنون به کار گرفته شد.

هادی حق شناس بیان داشت: با بهره برداری از این مرکزدرمانی و بیمارستان های در دست ساخت رامیان و گرگان، ۴۵۵ تخت به مجموع تخت های بیمارستانی گلستان افزوده خواهد شد.

وی به تعریض جاده کردکوی - بندرترکمن - گمیشان اشاره کرد و گفت: با دستور ربیس سازمان برنامه و بودجه اجرای این طرح بهزودی آغاز خواهد شد.

حق شناس به زهکشی اراضی شوره زار گلستان اشاره کرد و گفت: تا قبل از سال ۹۲ تنها سه هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده بود اما در این دولت ۵۲ هزار هکتار زهکشی شد، ۳۰ هزار هکتار در حال انجام است و زهکشی ۵۰ هزار هکتار دیگر با اعتبار ۳ عزار و ۵۰۰ میلیارد آغاز شد.

وی گفت که تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال برای کنارگذر گرگان و اضافه شدن سه واحد گازی به نیروگاه علی آباد بخش دیگری از مصوبات سفر امروز رییس سازمان برنامه و بودجه به گلستان بود.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرگان محمدباقر نوبخت گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرگان محمدباقر نوبخت گلستان پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرگان محمدباقر نوبخت گلستان سازمان برنامه و بودجه میلیارد ریال هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد