Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@16:41:01 GMT

موفقیت زنان در مدیریت شهری تونس امیدوارکننده است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۶۹۲۵

موفقیت زنان در مدیریت شهری تونس امیدوارکننده است

شهردار تهران موفقیت زنان در عالی‌ترین سطوح حکمروایی محلی تونس را دلگرم‌کننده و امیدوارکننده دانست و گفت: این موضوع نشان بازگشت سریع آرامش به کشور تونس است.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی که برای شرکت در مجمع جهانی شهری در رأس هیئتی به ابوظبی سفر کرده، در حاشیه این رخداد بین‌المللی با سعاد بن عبدالرحیم شهردار تونس دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن تحسین تونس برای گذران دوران سخت پس اانقلاب، از حضور پررنگ زنان در نظام مدیریت این شهر ابراز خوشحالی کرد.

حناچی افزود: موفقیت زنان در عالی‌ترین سطوح حکمروایی محلی علاوه بر دلگرم‌کننده و امیدوارکننده بودن، نشان بازگشت سریع آرامش به کشور تونس است.

عبدالرحیم، شهردار تونس نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا تهران و تونس بتوانند به بهترین شکل تجربیات و دانش خود را در اختیار هم بگذارند.

انتقال تجربیات در زمینه‌های توسعه حمل و نقل عمومی به کابل

حناچی همچنین در حاشیه مجمع جهانی شهری با احمد ذاکی، شهردار کابل دیدار کرد.

وی در این دیدار از آمادگی شهرداری تهران مبنی بر همکاری و انتقال تجربیات در زمینه‌های توسعه حمل و نقل عمومی به کابل سخن گفت.

حناچی تاکید کرد: تهران می‌تواند دانش لازم برای ساخت خطوط زیرزمینی حمل و نقل شهری را در اختیار کابل بگذارد.

ذاکی نیز تاکید کرد که تهران در حوزه‌های بسیاری می‌تواند برای کابل چراغ راه باشد و شهر او نیازمند تجربیات تهران به‌ویژه در مورد توسعه حمل‌ونقل عمومی است.

مجمع جهانی شهری که توسط برنامه سازمان ملل متحد از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است، از ۸ تا ۱۳ فوریه (۱۹ تا ۲۴ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت و شهردار تهران و هیأت همراه تا ۲۱ بهمن در این مجمع حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا، این مجمع با هدف به اشتراک‌گذاری تجربیات مدیریت شهری با شرکت مدیرانی از تمام جهان برگزار می‌شود.

کد خبر 409986

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تهران تهران شهر شهروند مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجمع جهانی شهری موفقیت زنان توسعه حمل نقل عمومی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  امروز یکشنبه نهم اردیبهشت در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبرد‌ها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز