Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مردم قدرشناس و ولایت مدار قم با وجود برودت هوا امروز هم در پای عهد چهل ساله خود با امام و رهبری ایستادند.

امروز 22 بهمن ماه 1398، آغاز پرشکوه چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوه مندی است که غرب و شرق عالم را متحیر و متاثر کرد.

امروز مردم قم دوشادوش هم، پیر و خرد و جوان و زن و مرد پای در راه کشیده و برای اثبات عاشقی و دلدادگی و حضور در این مسیر سبزو سپید و سرخ عاشقی و صلح و شهادت از هم سبقت می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عیوضی دانشجوی مکانیک دانشگاه صنعتی قم امروز در این راهپیمایی و در گفت وگو با ایسنا گفت: من اصالتا قمی نیستم و خانواده ما در اصفهان زندگی می کنند ولی من امروز بنا بر احساس وظیفه ودینی که داشتم در این مراسم شرکت کردم.

وی افزود: واقعا حس دین بزرگی که به شهدا و امام شهدا و رهبری و خون شهدای مقاومت به خصوص حاج قاسم داریم من را به این راهپیمایی کشاند.

وی افزود: واقعا حس دین بزرگی که به شهدا و امام شهدا و رهبری و خون شهدای مقاومت به خصوص حاج قاسم داریم من را به این راهپیمایی کشاند.

علی اکبر طاهرخانی از طلاب جوان قمی است که او هم اهل زنجان است. او هم در گفتگو با ما گفت: امروز هوای بسیار سردی در قم جریان دارد ولی قطعا مردم قم همانگونه که انقلاب را برای ملت ما آغاز کردند در ادامه راه هم ثابت می‌کنند که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب از هیچ فرصتی نمی گذرند. چه برسد به حماسه ای چون دهه فجر که همه هویت انقلاب ما است.

وی افزود: امروز حضور گسترده مردم چشم طمع دون صفتانی چون ترامپ را از سیطره به این کشور و آب و خاک کور می سازد.

علی اکبر هاشمی معلم بازنشسته ای است که در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این راهپمایی محل حضور گسترده مردمی است که می خواهند به رهبر خود بگویند که در این مسیر هیچ عاملی نمی‌تواند آنها را از طی این مسیر بازبدارد.

وی افزود: دشمنان پس از تحولات چند ماه گذشته سعی داشتند شکاف عمیقی بین مردم ایجاد کنند و به بهانه گران شدن بنزین و... از این شکاف بهره ببرند ولی قطعا این حضور گسترده و تشییع تاریخی پیکر شهید سلیمانی آنها را نا امید کرده است.

این معلم بازنشسته بیان کرد: مطمن هستیم که رسانه‌های غربی این حماسه عظیم را به تصویر نمی‌کشند ولی مطمنا دشمنان با ابزارهای خود این تصاویر را خواهند دید و خواهند فهمید که چه چیزی درایران انتظار آنها را می‌کشد.

این معلم بازنشسته بیان کرد: مطمن هستیم که رسانه‌های غربی این حماسه عظیم را به تصویر نمی‌کشند ولی مطمنا دشمنان با ابزارهای خود این تصاویر را خواهند دید و خواهند فهمید که چه چیزی درایران انتظار آنها را می‌کشد.

راهپیمایان قمی امروز هوای سرد قم را برای اثبات دلدادگی به رهبرشان به جان خریدند و با فریادهای «مرگ بر آمریکا»،« مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر منافق»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» یا «سردارم سردارم راهت ادامه دارد» اوج انزجار خود را از استکبار جهانی به رخ کشیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی راهپیمایی 22 بهمن 22بهمن 98 معلم بازنشسته حضور گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم

دمای هوا در شهر مانیل پایتخت فیلیپین به ۳۷ درجه سانتیگراد رسیده و مقامات باغ وحش شهر به ببر‌ها خوراکی‌های منجمد تهیه شده از خون حیوانات را می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند