Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:49:56 GMT

نمایشگاه هنرهای تجسمی در قروه دایر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۰۰۰۹

نمایشگاه هنرهای تجسمی در قروه دایر شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هنرهای تجسمی کاری از اساتید و دانشجویان مؤسسه آموزش عالی ایرانمهر شهرستان قروه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری قروه برگزار شد.

مسئول برگزاری این نمایشگاه آثار ارائه شده را شامل ۴۰ تابلو در قالب نقاشی و گرافیک دانست و از دایر بودن این نمایشگاه به مدت یک هفته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ژیلا یارعلی موضوعات به کار گرفته شده در آثار هنری شامل هنر ایرانی اسلامی و هنر مدرن و رئالیسم بود که با هدف اشاعه و ترویج هنر در سطح شهرستان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

کد خبر 4849682

منبع: مهر

کلیدواژه: هنرهای تجسمی شهرستان قروه دهه فجر دهه فجر بوشهر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف ایلام انقلاب اسلامی ایران قزوین شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند

غلامحسین امیرخانی با حضور در نمایشگاه «روایت باران» به پرسش‌های خبرنگاران درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق پاسخ می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهنگسرای نیاوران این روزها میزبان بیش از 200 اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

در این راستا جلسه پرسش و پاسخ درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق، روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 با حضور استاد غلامحسین امیرخانی از ساعت 16 الی 18 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

غلامحسین امیرخانی: حقوق کنونی خوشنویسان کفاف کرایه تاکسی‌شان را هم نمی‌دهد

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت 1403 دایر است و علاقه ‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) روز شنبه 15 اردیبهشت نمایشگاه «روایت باران» و مجموعه گالری‌های فرهنگسرای نیاوران تعطیل است.

زمان برگزاری جلسه پرسش و پاسخ درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 از ساعت 16 الی 18 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود