Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نهال انقلاب تبدیل به درختی تناور شده است که امت اسلامی از طراوت و سرسبزی آن استفاده می کنند.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان امروز سه شنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و در جمع مردم ولایت مدار خمینی شهر، اظهار کرد: با وقوع انقلاب تمام مزیت های آمریکا در ایران گرفته شد و به هر حیله ای متوسل شدند تا منافع شان را بازپس گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درد اصلی آمریکا را ادبیات جدید انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی یک فرهنگ و ادبیات جدید مثل استقلال، آزادی و مبارزه با استکبار جدید را با خود آورده بود و این ادبیات قدرتی داشت که آمریکایی ها می دانستند  در حوزه مرزهای جغرافیای باقی نمی ماند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به توطئه های دشمن علیه نظام نوپای انقلاب اشاره کرد و گفت: کشور ما را تحریم اقتصادی کردند، می خواستند منزوی شویم و موج ترور و بمب گذاری را در کشور مان راه انداختند. ۱۸ ماه کشور را درگیر و بعد ۸ سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

وی افزود: ملت شجاع و متدین با صبر و ایثار و فداکاری و تبعیت از فرامین امام (ره) تمام توطئه های دشمن را خنثی کردند.

امیر پوردستان صدور انقلاب به کشورهای دیگر را یک اتفاق مبارک عنوان کرد و گفت: حال دشمن با یک چالش جدید به نام بیداری اسلامی روبرو بود. به این باور رسیدند که با تشکیل یک ائتلاف جهانی به نظام جمهوری اسلامی حمله کنند.آنها فکر می کردند که می توانند انقلاب را شکست دهند اما دیدند که این کشور یک رهبر هوشمند و خردمند دارد. سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و مردم را آماده دیدند.

وی به ابعاد شخصیتی شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت متدین و ولایتمدار بود، کسی که با تمام وجودش برای اسلام کار می کرد. ایشان خود کنار بسیجیان با داعش می جنگید و دوشادوش نیروهایش به میدان می رفت، او کار بزرگی در مقابله با داعش انجام داد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهید سلیمانی ارتش افسرده سوریه و عراق را جان داد. ارتشی که تا سرحد مرگ‌ترسیده بود.

وی داعش را نابود شده عنوان کرد و گفت: امروز جز نامی از داعش باقی نمانده است. شهید سردار سلیمانی مکتبی از جنس مقاومت و شجاعت، سخت کوشی و ولایت مداری را بنا کرد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد دسیسه های دشمن اظهار کرد: ما امروز با چهره تازه ای از تهدیدات مواجه هستیم. دشمن از همه مولفه های قدرت علیه ما استفاده می کند، اما در این سال ها روی محور جنگ اقتصادی و جنگ روانی تمرکز کرده است. 

وی افزود: دشمن می خواهد با فتنه گیری بذر ناامیدی را در مردم بکارد تا مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند. 

امیر پوردستان در مورد معامله قرن گفت: این طرح مانند سایر طرح های استکباری به نتیجه نخواهد رسید و ملت های مسلمان با نابودی اسرائیل در قدس نماز جماعت را اقامه خواهند کرد.

وی در مورد گام دوم انقلاب افزود: امروز در آغاز گام دوم انقلاب هستیم و آن نهال نوپای انقلاب تبدیل به درختی تناور شده است و امت اسلامی از طراوت و سرسبزی آن استفاده می کنند. صبر باید داشته باشیم و میدان را خالی نکنیم. موفقیت نزدیک و خداوند با صابران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 22بهمن 98 راهپيمايي سردار سلیمانی گام دوم انقلاب رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی

دریافت 25 MB کد خبر 6090683

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان