Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز، کرمانشاهیان با هم همدل و همراه، شانه به شانه دیگر هموطنان عزیز ایرانی فریاد خود را علیه استکبار جهانی سر دادند و هم‌صدا با هم میهنانمان در سراسر ایران اسلامی حماسه سترگ دیگری را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز 22 بهمن ماه عید ظفر است، از آمدن امام تا دمیدن پیروزی، 10 روز طول کشید، 10 روز پرحادثه ولی مبارک، 10 روز پراضطراب ولی سرشار از امید، در این 10 روز قلب هستی تپید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 12 بهمن‌ماه که امام به وطن بازگشتند تا 22 بهمن که نهضت اسلامی پیروز شد یک دهه است، اما به پرباری یک قرن، بلکه بیشتر، یادمان باشد روشنی مشعل نفس‌هایمان را مدیون خاموشی هزاران چراغ لاله هستیم؛ امروز روز تجدید پیمان با شهدا، انقلاب و اسلام است.

امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌فرمایند: «انقلاب ما انقلاب ارزش‌هاست، انقلاب ما با همه انقلاب‌ها متفاوت است پشتوانه عظیمی همچون مردم دارد، رمز پیروزی مردم انقلابی ایران وحدت کلمه است، این وحدت کلمه را حفظ کنید».

دشمنان سعی می‌کنند انقلاب اسلامی ایران را از یاد مردم ببرند، اما 22 بهمن و حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

امروز؛ تجسم اداره و عظمت ملت سربلند ماست، امروز کرمانشاهیان با هم همدل و همراه، شانه به شانه دیگر هموطنان عزیز ایرانی با وجود برودت هوا و وزش باد سرد آمدند و فریاد خود را علیه استکبار جهانی رساتر از همیشه سر دادند.

این بار مردم ولایت‌مدار کرمانشاه آمدند، در چهلمین روز شهادت سردار‌ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نیابت خون‌خواهی ایثار و عشق؛ خون‌خواهی ما یعنی تکرار «سلیمانی»... ایران همه سلیمانی‌ست...من یک سلیمانیم...

 امروز؛ دیگر بار در فجر سلیمانی جهانیان اهتزاز پرچم مقاومت را به نظاره نشستند که سلیمانی بر بلندی تاریخ برافراشت، این علم زمین نمی‌افتد و دست به دست ان‌شاءالله به امام عصر(عج) می‌رسد.

امروز؛ مردم دیار دروازه نجف با حضوری گسترده و با شور و شعور؛ وحدت، همبستگی ملی و دینی خود به نمایش گذاشتند و هم‌صدا با هم میهنانمان در سراسر ایران اسلامی حماسه سترگ دیگری را رقم زدند و ثابت کردند راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تجلی وحدت، اتحاد، مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عظم عمومی ملت ایران و همبستگی ایرانیان است.

امروز؛ دنیا عظم و اقتدار ایران و ایرانی را یک‌بار دیگر به نظاره نشست و فهمیدند پیوند امامت و ملت ناگسستنی است، راه همان راه است و مقصد همان مقصد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: حضور پربرکت و معنا‌دار مردم دلاور و ولایت‌مدار، با بصیرت شهر کرمانشاه از ساعت 9:30 دقیقه از دو مسیر چهارراه مدرس تا میدان آزادی و سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی آغاز شده است.

عباس سروی ادامه داد: در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده، غرفه‌ها برپا شده، پارچه نوشت‌ها بیلبوردها، بنرها، گروه سرور یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزان و... آماده و مهیا است.

وی تصریح کرد: امروز پیر، جوان، زن و مردم، کودکان، دانش‌آموران، بازاریان، کارمندان و... این استان به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی قیامتی به پا کردند و سنگ‌تمام گذاشتند، به نیابت از این شهید والامقام و شهدای انقلاب آمدند.

سروری اضافه کرد: در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها، مراکز دهستان استان کرمانشاه، این مردم برای انتقامی سخت از نوع فرهنگی با یک حضور معنا‌دار حاضر شدند و مشتی آهنی را بر دهان استکبار و صهیونیست زدند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: ۲۲ بهمن بهمن ماه عید حاج قاسم سلیمانی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود