Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، ملت ایران با در هم کوبیدن هیمنه آمریکایی‌ها و خروج آمریکا از منطقه، به جمع کردن بساط آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در زنجان، ضمن قدردانی از حضور مردم زنجان در صحنه‌های مختلف انقلاب اظهار کرد: حضور مردم پایتخت شور و شعور حسینی در صحنه های حساس انقلاب همواره مایه عزت، شرف، غیرت دینی، حمایت از قرآن، ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی این حضور را تجدید پیمان مردم با آرمان های امام و شهدا خواند و گفت: مردم در راهپیمایی حضور پرشور داشتند تا اسلام انقلابی و جهاد، مردانگی، عزت، استقلال، نه به آمریکا و نه به معامله قرن و آزادی و آزادگی و مبارزه با استکباران و آل سعود و داعش و کوردلان تاریخ را رقم بزنند.

 

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های بسیاری برعلیه این انقلاب شکل گرفت، ادامه داد: این انقلاب اکنون در دست جانشین امام است تا به نهضت جهانی حضرت مهدی(عج) پیوند بخورد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دوره ای به پیروزی رسید که تمام کشورها به بلوک غرب و شرق وابسته بودند، افزود: امام با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی در برابر رژیم پهلوی ایستاد.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ترامپ بزدلانه سردار دل ها را به شهادت رساند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام فروگذار نبوده و نیست، گفت: آمریکا تلاش می کند تا با فشارهای اقتصادی ایران را به زانو دربیاورد ولی با وجود این تحریم‌ها، قله‎های ترقی و پیشرفت توسط نظام اسلامی طی شده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری به دستاورد های انقلاب و پیشرفت‌های خیره‌کننده نظام اسلامی در طول انقلاب اشاره کرد و گفت: ایران در عرصه کشاورزی به مرحله ای رسیده که در بسیاری از محصولات خودکفا شده است.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی به پیشرفت های صنایع دفاعی کشور و قدرت نظام جمهوری اسلامی در این عرصه اشاره کرد و افزود: کارنامه ایران در طول چهل و یک سال درخشان است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری به توطئه آمریکا برای ترور سرداران کشور اشاره کرد و گفت: با ترور این شهیدان، ملت ایران بیدارتر می شوند.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه زیارتگاه شهید سلیمانی، زیارتگاه جاودانه خواهد شد، افزود: جای این شهید را هزاران جوان با غیرت پر خواهند کرد چرا که جوانان دیگری این علم را بر دست گرفته و راه این شهید گرانقدر را ادامه خواهند داد.

 

به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری ملت ایران با در هم کوبیدن هیمنه آمریکایی‌ها و خروج آمریکا از منطقه، به جمع کردن بساط آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل ادامه خواهند داد.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی به انتخابات پیشرو در کشور اشاره کرد و گفت: بایستی نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که خود را موظف به خدمت مردم بدانند چرا که خواستار مجلس سالم هستیم.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی راهپیمایی 22 بهمن عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری آیت الله دری نجف آبادی اشاره کرد و گفت ملت ایران آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست