Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان در واکنش به ابتلای یک فرد در آبادان به کرونا توضیحاتی را ارائه کرد.

در این جوابیه آمده است:

در پی انتشار شایعه‌ای مبنی بر وجود موردی مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای نیاز جامعه به شفاف‌سازی در این خصوص، همچنین برچیدن شائبه‌های موجود اعلام کرد:

شایعات منوط به وجود و یا حتی مشکوک به ابتلای این بیماری در جغرافیای این دانشکده اساساً کذب و هرگونه نقل مطلب و یا نشر منبع فاقد وجاهت و در راستای تشویش اذهان صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی دانشکده علوم پزشکی بیماری کرونا شهرستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری