Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قدیریان با تاکید بر دعوت مردم به مسجد گفت: اقامه نماز جماعت تجلی و ابراز وجود عبادی در مقابل شیاطین است و خانواده ها باید نسبت به ترغیب فرزندان به مسجد اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت الاسلام غلامعلی قدیریان» شامگاه (سه شنبه ۲۲ بهمن) در حاشیه بازدید از کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک در جمع اعضای کانون و نمازگزاران این مسجد اظهار کرد: ایام الله دهه فجر به عنوان سمبل و روزهای بیان شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران حضور در صحنه های سیاسی اجتماعی را یکی از مصادیق اجتماع بر نیکی برشمرد و افزود: در دوم اسفند سال جاری افرادی که واجد شرایط اخذ رای هستند باید در اجتماع صالح رای دهندگان مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

 

حجت الاسلام قدیریان تصریح کرد: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که ضمن حفظ شان و شخصیت، اتحاد و همدلی را بین مردم و مسئولان ایجاد کنند تا با این اجتماع پرشور یک حماسه بزرگ دیگری را رقم بزنند.

 

وی با تاکید بر دعوت مردم به مسجد خاطر نشان کرد: اقامه نماز جماعت تجلی، نمود و ابراز وجود عبادی در مقابل شیاطین است و خانواده ها باید نسبت به ترغیب فرزندان به مسجد اقدام کنند.

 

در حاشیه این بازدید کتاب های «بررسی سر فصل های از اقتصاد مقاومتی از منظر مقام معظم رهبری»، «بررسی مدیریت جهادی انقلاب اسلامی» و «فضائل و کرامات امام حسن مجتبی (ع) از کودکی تا شهادت» نوشته «علی کاکی» مسئول جذب و ساماندهی کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک به حجت الاسلام قدیریان اهدا شد.

 

در ادامه «حجت الاسلام علی بیرم وند» مدیر کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک و جمعی از هیئت امنای این مسجد به بیان اقدامات و مشکلات موجود پرداختند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: بصیرت افزایی اندیمشک کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس حجت الاسلام قدیریان مسجد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.
وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد