Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:28:23 GMT

گوشی‌های هوشمند تاشو از رده خارج می‌شوند!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۹۰۵۱

گوشی‌های هوشمند تاشو از رده خارج می‌شوند!

کارشناسان و تحلیلگران به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر تا چند سال آینده محبوبیت خود را از دست داده و از تولید انبوه خارج خواهند شد.

به گزارش ایسنا، گوشی های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و خم شونده که در سال های اخیر با استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به تکنولوژی برخوردار شده است، توسط شرکت های تولیدکننده موبایل مورد توجه قرار گرفته اند چراکه آنها قادر خواهند بود به واسطه تولید انبوه و فروش موفقیت آمیز این محصولات جدید، از رکود چند ساله بازارهای جهانی موبایل فاصله بگیرند و باری دیگر درامدزایی و سودآوری خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس بود.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، حالا به نظر می رسد که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری نظر و عقیده دیگری در رابطه با محبوبیت گوشی های هوشمند تاشو دارند چراکه بسیاری از آنها بر این باورند که تنها عامل جذب کاربران و علاقمندان به تکنولوژی، نوآوری صفحه نمایش انعطاف پذیر بوده است وگرنه این محصولات کاربرد خاص و منحصر بفردی برای مشتریان موبایل نخواهند داشت. برخی دیگر از آنها همچنین عنوان کرده اند که این عدم کاربرد به علاوه قیمت بالا و گران بودن گوشی های تاشو در کنار هم موجب خواهد شد که محبوبیت این محصولات دیری نپاید و نهایتا تا چند سال آینده از خط تولید انبوه خارج شوند.

پیشتر نیز بسیاری دیگر از کارشناسان خطاب به کاربران و مشتریان بازارهای جهانی موبایل توصیه کرده بودند که تا زمانی که فناوری گوشی های تاشو به شکوفایی و تکامل برسد، برای خریداری و استفاده از این محصولات عجله نکنند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گوشی هوشمند تاشو گوشی های هوشمند تاشو انعطاف پذیر تولید انبوه چند سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه