Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعزام نخستین گروه دانش‌آموزان پسر استان سمنان به راهیان نور خبر داد و بیان کرد: صبح امروز، چهارشنبه بیست و سوم بهمن‌ماه ۹۸ نخستین گروه دانش‌آموزان پسر پایه دهم و یازدهم استان سمنان به تعداد یک هزار نفر تحت عنوان «ره پویان مکتب سلیمانی» به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۰ دستگاه اتوبوس در روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن‌ماه ۹۸ وظیفه انتقال این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی را بر عهده‌دارند.

اسکان در ۲ قرارگاه

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان بابیان اینکه این کاروان علاوه بر دانش‌آموزان، روحانی و مبلغ اعزامی، مداح و راوی دفاع مقدس نیز به همراه خوددارند، ابراز کرد: در این سفر دانش‌آموزان با گنجینه بزرگ دفاع مقدس و خاطرات و روایات شهدا آشنا می‌شوند.

خالقیان بابیان اینکه یادمان فتح الم بین، هویزه، شلمچه، اروند و معراج الشهدا و … در زمره مکان‌هایی است که دانش‌آموزان از آن دیدن می‌کنند، بیان کرد: تحدید میثاق دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و دفاع مقدس در واقع محور اصلی این اردو است.

وی بابیان اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر نیز بعد از این اردو برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان پسر استان سمنان پس از اعزام به مناطق عملیاتی در قرارگاه‌های شهید شوکت پور اندیمشک و شهید شاطری خرمشهر اسکان داده می‌شوند.

کد خبر 4851077

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس راهیان نور سمنان انقلاب اسلامی ایران سپاه استان سمنان دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بوشهر انتخابات 98 بارش برف ایلام انقلاب اسلامی ایران قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ویروس کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند مناطق عملیاتی دانش آموزان پسر استان سمنان راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!