Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اغلب راه‌های روستایی در منطقه به دلیل بارش سنگین برف و کوهستانی بودن بسته است.

بشیر خالقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت منطقه خلخال پس از بارش برف بیان کرد: در چند روز گذشته شاهد بارش برف سنگینی در ظرف چندین ساعت بودیم که در چند سال گذشته بی‌سابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش برف باعث مسدود شدن راه‌های روستایی و شهری شده است و نیروهای امدادی عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: تقریبا تمام راه‌های روستایی بسته است. راهداری، فرمانداری و شهرداری در حال فعالیت هستند اما از آنجا که اغلب راه‌های ارتباطی کوهستانی است همچنان راه‌ها بسته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ساله در فصول سرد سال ما با این مشکل در منطقه روبرو هستیم، اما این‌بار با بارش سنگین برف وضعیت پیچیده‌تر شده است. اکنون دما در منطقه ۱۸ درجه زیر صفر است و در برخی مناطق با قطعی برق و گاز مواجه هستیم. امروز هوا صاف است و امیدواریم با انجام عملیات امدادی راه‌های ارتباطی برقرار شود.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه تاکید کرد: متاسفانه برای چنین وضعیت‌هایی از قبل پیش‌بینی‌های لازم نمی‌شود. بنده شخصا چندین بار در خصوص فراهم کردن وسائل امدادی به وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور تذکر دادم، اما به دلیل فراهم نبودن امکانات امدادی امدادرسانی با تاخیر انجام می‌شود.

خالقی ادامه داد: به علت سقوط درخت در قسمت اعظمی از مناطق برق‌ قطع شده است. ما انتظار داریم تا وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور برای مواجهه با بحران‌هایی که در یک لحظه اتفاق می‌افتد از پیش آمادگی لازم را داشته باشند تا امدادرسانی با تاخیر انجام نشود. اکنون وزارت راه و شهرسازی و هلال‌احمر در حال فعالیت هستند ان‌شاءالله به زودی مشکلات مرتفع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش برف استانی سیاسی وزارت راه و شهرسازی راه های روستایی اغلب راه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر

در روز‌های اخیر که اغلب شهر‌ها و روستا‌های کشور میزبان بارش‌های شدید باران بودند اغلب با سیلاب و آبگرفتگی در معابر مواجه شدند. مردم شهرستان زابل نیز با مشکل آبگرفتگی معابر دست و پنجه نرم کردند، علاوه بر آبگرفتگی بر اثر بارش باران، برخی از معابر دچار پس زدگی آب فاضلاب شد. بوی نامطبوع و آلودگی ناشی از این اتفاق شهروندان زابل را رنجیده خاطر کرد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - سیستان و بلوچستان

بیشتر بخوانید:

نگاهی به وضعیت نامناسب خیابان خشایار اهواز بعد از جوشش فاضلاب + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • آسمان خوزستان میزبان سامانه بارشی جدید
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها