Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان شفیعی روز چهارشنبه در نشست خبری که در سرسرای دانشگاه مرکزی علمی کاربردی کرمانشاه برگزار شد، افزود: ۳۰ بهمن استارتاپ اطلاعات و نوآوری اپلیکشن های تلفن همراه در مرکز جهاد دانشگاهی و استارتاپ کسب و کار بیمه در بستر فضای مجازی، در مرکز مدیریت صنعتی این دانشگاه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود

وی همچنین از برگزاری استارتاپ طراحی دوخت لباس های سنتی در مرکز خضراء اسلام آبادغرب و استارتاپ گردشگری نیکو در شهر روانسر در دوازدهم اسفند خبر داد و اضافه کرد: در ۱۳ اسفند استارتاپ شهر سبز در مرکز همیاری های شهرداری کرمانشاه و استارتاپ امداد و نجات جاده ای نیز هیجدهم اسفند ماه در مرکز هلال احمر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی، شرکت در استارتاپ ها را برای عموم گروه ها آزاد عنوان کرد و هدف از برگزاری این رویداد ها را آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان با ایده ها، طرح ها و کسب و کار جدید دانست

 وی گفت: استارتاپ ها در یک دهه اخیر نقش بسزایی در اشتغالزایی در کشور داشته اند و صاحبان صنایع از طرح ها و ایده های استارتاپ ها استقبال می کنند

او یکی دیگر از مهم ترین رویداد های دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه تا پایان سال جاری را برگزاری کمپ کارآفرینی با هدف تقویت طرح ها و ایده‌های کارآفرینی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه اعلام کرد و افزود: در این کمپ کارآفرینی دانشجویان و دانش آموختگان با ایده و طرح های کارآفرینی آشنا می شوند و تاکنون ۱۵ تیم برای شرکت در این کمپ اعلام آمادگی کردند.

معاون علمی، پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه همچنین از برگزاری جشن دانش آموخته گان این دانشگاه در سرسرای اتاق بازرگانی کرمانشاه در ۲۹ بهمن خبر داد.

بهمن ماه در ۴۶ رشته تکمیل ظرفیت داریم

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشگاه علمی کاربردی در ۴۶ کد درسی ۲۳ کد درسی مقطع کاردانی و ۲۳ کد درسی مقطع کارشناسی برای تکمیل ظرفیت دانشجو می پذیرد.

او زمان ثبت نام را از ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: دانشگاه علمی کاربردی هشت مرکز فعال و حدود سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در استان دارد. 

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یکصد هزار دانشجو است.

برچسب‌ها استارتاپ کرمانشاه دانشگاه جامع علمی کاربردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استارتاپ کرمانشاه دانشگاه جامع علمی کاربردی استارتاپ کرمانشاه دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجویان و دانش آموختگان علمی کاربردی کرمانشاه دانشگاه علمی کاربردی استارتاپ ها طرح ها ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری