Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین که در محل فرمانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: توجه به بهداشت، پیشگیری و آموزش در این زمینه بسیاری از هزینه‌های درمان را کاهش خواهد داد.

وی همچنین ضمن تشکر از پیگیری‌های مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص راه اندازی مجدد بیمارستان رحیمیان افزود: شهرستان البرز و مردمان این شهرستان شایسته دریافت خدمات مطلوب در حوزه‌های مختلف هستند و با توجه به جمعیت نزدیک به ۳۰۰ هزار نفری این شهرستان هنوز با کمبودهایی در حوزه بهداشت و درمان مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این نشست نیز پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت روند واگذاری بیمارستان رحیمیان، پیگیری شبانه روزی کردن درمانگاه محمدیه و نیاز ناحیه شهری مهرگان به راه اندازی پایگاه‌های سلامت بیشتر ارائه کرد و سرپرست فرمانداری البرز نیز از توافقات صورت گرفته با ادارات مذبور از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان در کمیسیون‌های مربوطه خبر داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی راه و شهرسازی استان شبانه روزی هزینه های درمان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند