Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال درباره اینکه نامش در فهرست چند کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال جهت نایب رئیسی دوم و ریاست سازمان لیگ وجود دارد عنوان کرد: قبل از هر چیز از محبت و ابراز لطف تمام دوستانی که به من لطف داشته اند کمال سپاس را دارم. امیدوارم انتخابات خوبی برگزار شود و در نهایت فوتبال کشور به مسیر خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاروند افزود: با این وجود جهت استحضار افکار عمومی عرض می کنم برای حضور در فهرست نایب رئیس دوم، من شخصاً برای دو نفر از کاندیدای محترم فرم پر کرده ام و قرار گرفتن نامم در فهرست سایر کاندیداها صرفاً ابراز لطف دوستان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از اینحسین قریب، مهدی محمدنبی، حبیب کاشانی، محمدرضا کلائی، هدایت الله ممبینی، مسعود هراتیان و عباس صوفی از حیدر بهاروند به عنوان گزینه هایشان برای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال نام برده بودند. همچنین بهاروند خودش هم برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده است.

کد خبر 4851331

منبع: مهر

کلیدواژه: حیدر بهاروند فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال فوتسال فرهاد مجیدی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال نایب رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند